Gå til innhold

Hvordan rengjør du badet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker altså å vite hvordan dere rengjør badet/toalettet. Alt fra hvilke rengjøringsmidler, kluter/redskaper, metoder dere bruker og hvor ofte dere gjør dette.

Og dere som har flisegulv, hva vasker dere flisene med? Synes alt jeg prøver legger et ekkelt belegg på flisene.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mine go to badeprodukter er som følgende :fnise:

Klor.

Tannbørste.

En skrubb.

En Oppvaskbørste.

Kluter jeg ikke er redde for.

Vindus spray, til speil og vindu.

Jif badrom spray.

Døbørste.

Avløpsmiddel greier, husker ikke navnet sånn i farta :fnise:

Jeg rengjør badet ca 2 ganger i uka. Sprayer rundt med klorspray (kor og vann, en kork klor i en sprayflaske, ikke noe mer) Så lar jeg det trekke i 10-15 min, så tar jeg fatt på dobørsten og kluten og skrubber og tørker i vei. Tannbørsten bruker jeg til steder hvor det er vanskelig og komme til. Oppvaksbørsten og skrubben bruker jeg i dusjen.

Baderomssprayen bruker jeg på vaskemaskin, vasken, og møbblene på badet, samt flisene.

Sånn avløpsmiddelgreier bruker jeg ca 1 gang i måneden eller om nødvendig :)

Skrevet

Sprayer litt jif her og der, og så spyler jeg ned hele rommet med dusjslangen. Enkelt og greit.

Skrevet

Jeg håper virkelig at fuktsperren på badet ditt fungerer som den skal, og vel så det. Det å spyle ned hele rommer sånn er det samme som å be om fuktskader!

Skrevet

Tannbørste og tannkrem med slipemidler funker som bare det på hvite fliser. Det tar sin tid, men badet mitt formerlig gliser mot deg når du kommer inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...