Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere ganger nå har jeg blitt kontaktet av menn/gutter på wordfeud som bare prater gris.

Da svarer jeg ikke dem og slutter selvfølgelig spillet.

Hva er det med folk? Skulle gått an å slått av chatten, men det er mange hyggelig folk der også.

Noen andre som har problemer med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå bare reklamerer du for wordfeud, din lille sleiping!

Skrevet

Hadde det problemet der.. Herretter er jeg en gutt når noen spør :gjeiper:

Skrevet

Nå bare reklamerer du for wordfeud, din lille sleiping!

:klo: Eier ikke wordfeud jeg altså.

Hadde det problemet der.. Herretter er jeg en gutt når noen spør :gjeiper:

Ja, det er jammen jeg og! Lur du :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever også det der! Har navnet mitt som nick, men har tatt et skikkelig kjedelig profilbilde og da har det blitt mye mindre. Vurderer å skifte navn til "Kjartan74" eller noe, dersom det blir plagsomt igjen.

Skrevet

Jeg opplever også det der! Har navnet mitt som nick, men har tatt et skikkelig kjedelig profilbilde og da har det blitt mye mindre. Vurderer å skifte navn til "Kjartan74" eller noe, dersom det blir plagsomt igjen.

Jeg har bilde av katten min og et nøytralt brukernavn. De spør først om jeg er jente og da svarer jeg ærlig på det.

Er altså gutt heretter!

Skrevet

:klo:

Kom igjen, alle vet jo at enhver kvinnes drøm er å få slibrige forslag av 40-50 år gamle menn. Nå kommer alt som kan krype og gå av hunnkjønn på KG til å kaste seg over wordfeud.

• Liker 1
Skrevet

Kom igjen, alle vet jo at enhver kvinnes drøm er å få slibrige forslag av 40-50 år gamle menn. Nå kommer alt som kan krype og gå av hunnkjønn på KG til å kaste seg over wordfeud.

Å, min interesse av å reklamere for det er?

Skrevet

Å, min interesse av å reklamere for det er?

Du reklamerer ubevisst for det ved å nevne de gamle grisene. Som jo alle damer elsker å bli møtt av når de later som de gjør helt daglidagse ting, helt uten å ville flørte.

Skrevet

Du reklamerer ubevisst for det ved å nevne de gamle grisene. Som jo alle damer elsker å bli møtt av når de later som de gjør helt daglidagse ting, helt uten å ville flørte.

Javel, da så.... akkurat..... :klo:

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor bruke wordfeud, når man allerede er på kg? :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...