AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #1 Skrevet 16. mai 2012 Jeg skal ta noen studier på Blinderen og har funnet ut at bane 4 er den banen jeg skal ta. Men kan noen hjelpe meg å finne hotell som ligger nært der jeg skal ta bane fra? Eller hvor lang tid tar det å gå fra Oslo S til Blinderen? Tusen takk for all hjelp!
kråkefjas Skrevet 16. mai 2012 #2 Skrevet 16. mai 2012 (endret) Jeg skal ta noen studier på Blinderen og har funnet ut at bane 4 er den banen jeg skal ta. Men kan noen hjelpe meg å finne hotell som ligger nært der jeg skal ta bane fra? Eller hvor lang tid tar det å gå fra Oslo S til Blinderen? Tusen takk for all hjelp! Du kan ta bane 3, 5 og 6 også. Gå fra oslo s til blindern tar tre kvarter. Endret 16. mai 2012 av kråkjefjas
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #3 Skrevet 16. mai 2012 Du kan ta bane 3 og 5 også. Gå fra oslo s til blindern tar tre kvarter. Ihvertfall. Det er hotell ved Ullevål Stadion som ligger et par T-banestopp unna.
MichelleBelle Skrevet 16. mai 2012 #4 Skrevet 16. mai 2012 De fleste hotell i Oslo sentrum (er vel en god del å velge mellom) ligger i gangavstand fra et t-banestopp. Velg deg et hotell du vil bo på, så finner du lett ut hvordan du skal komme deg derifra til Blindern. Du kan for eksempel gå inn her , skriv inn adressen på hotellet i ene og Blindern i den andre. Om du må gå et stykke kan du trykke på et kart som viser hvor du må gå
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #5 Skrevet 16. mai 2012 Oj! Tusen takk for raske og brukervennlige svar.
Grønt blad Skrevet 16. mai 2012 #6 Skrevet 16. mai 2012 Jeg skal ta noen studier på Blinderen og har funnet ut at bane 4 er den banen jeg skal ta. Men kan noen hjelpe meg å finne hotell som ligger nært der jeg skal ta bane fra? Eller hvor lang tid tar det å gå fra Oslo S til Blinderen? Tusen takk for all hjelp! Du kan ta T-bane: 3 Sognsvann 4 Ringen 5 Storo (6 Ringen, den går rundt t-baneringen og endrer navn til 4 Bergkrystallen før du kommer til Blindern, men den går også til Blindern, selv om det tar tid) Du kan ta trikk: 17 Rikshospitalet 18 Rikshospitalet Å gå fra Oslo S til Blindern tar vel rundt 45 min, avhengig av rute og tempo. Å ta trikk eller t-bane er mye enklere. 1
Gjest Solsmil Skrevet 16. mai 2012 #7 Skrevet 16. mai 2012 fra oslo s via majorstuen kan du ta t-bane 3, 4, og 5. det er et stykke og gå fra oslo sentrum til blindern, men ikke lengre enn at det er overkommelig. Jeg går der stadig vekk, men oftest andre veien. tar vel i overkant av en halvtime. Du kan også ta 17- eller 18-trikken til rikshospitalet for å komme dit blindern.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #8 Skrevet 18. mai 2012 Jeg er ofte på jobbreise i Oslo, og da er jeg alltid på blindern på dagtid. Bor alltid på hotell på Majorstuen, da går det kjapt med bane, eller en fin spasertur hvis jeg er i humør til det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå