magnhild Skrevet 29. januar 2004 #1 Skrevet 29. januar 2004 Noen som kjenner til det Chut...(hjerte) Je t'aime ringene? De selges hos Atelier Gull Design i Karl Johans gate. Synes de er nydelige, men lurer på prisen på de... Noen som vet?? Det er de ringene som består av to store ringer hektet sammen med en liten ring. Om dere skjønner... Klem Magnhild
Lullu Skrevet 29. januar 2004 #2 Skrevet 29. januar 2004 Finnes det ikke noe bilde av ringene da? (Nyskjerrig, nyskjerrig )
magnhild Skrevet 29. januar 2004 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2004 Jeg har ikke funnet bilde av de. De er på baksiden av omslaget til det nye Bryllupsmagasinet. Jeg synes de er utrolig fine i alle fall!!! :evil: Leter etter bilde da vettu!
magnhild Skrevet 29. januar 2004 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2004 Jeg fant de!!! Her er de!!! Hva synes dere?
magnhild Skrevet 29. januar 2004 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2004 Her er det flere bilder. Men jeg finner ingen pris... :evil: Noen som vet? Klem Magnhild
Gjest Tex Skrevet 30. januar 2004 #6 Skrevet 30. januar 2004 Vi var og prøvde de, på Palèet i Oslo. Jeg syns de var så fine på bildet men ble så skuffet i virkeligheten.... Men så vidt jeg husker ligger de på ca 10 000 eller noe i den duren....
Gjest Tex Skrevet 30. januar 2004 #8 Skrevet 30. januar 2004 De er skrekkelig dyre, men det er jo egentlig tilsammen fire ringer i stedet for to da.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå