AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #1 Skrevet 16. mai 2012 Hei, lurer på hva som er kult for 12-åringer nå? Skal ha en på besøk snart og tenkte vi kunne se en film. Han har sett alle Harry Potter-filemen og liker Jim Carrey. Jeg synes Adam Sandler-filmer er helt tragiske men er f.eks. Ben Stiller-filmer ok - The Fockers osv? Litt usikker å hva som er passende ift språk og handling. Anbefalinger? Gjerne humor og ikke action, eller en kombo.
Steget Skrevet 16. mai 2012 #2 Skrevet 16. mai 2012 Anbefaler Til huttetuenes land. Fantastisk film for både barn og voksne. Vi så den sammen med en 10-åring, han var målløs etterpå. Det er en filmatisering av en klassisk bildebok med samme navn.
Minsten Skrevet 16. mai 2012 #3 Skrevet 16. mai 2012 Hmmm, så var det å komme på noen i farten.. Jim Carrey LIAR LIAR er ganske morsom da.. Å vet du sier at Adam Sandler filmer er tragiske men BIG DADDY er jo både søt og morsom. Og GROWN UPS fra 2010 er kjempemorsom. Men over til noe helt nytt, REAL STEAL er kjempebra! Det er action, men samtidig litt morsom. Tror den hadde falt i smak. Men må ikke lese bakpå, for virker tragisk, men er en utrolig god film
Tabris Skrevet 16. mai 2012 #4 Skrevet 16. mai 2012 (endret) The Golden Compass? Narnia-filmene? Endret 16. mai 2012 av Tabris
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #5 Skrevet 16. mai 2012 The Hunger Games er jo veldig poppis nå, men du tenkte kanskje på dvd? Ungene mine har ledd godt av Mr. Bean også, faktisk (de er samme alder). Mr. Bean på ferie, for eksempel
Gjest Candy Pie Skrevet 16. mai 2012 #6 Skrevet 16. mai 2012 Det meste med Jim Carrey er jo morsomt ja:P Eller white chicks, the hangover eller noe? Har ikke så greie på komedier jeg:P
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #7 Skrevet 17. mai 2012 Hva med Jumanji? Den er noen år, men morsomt, spennede og også litt skummel. Husker jeg fikk den til jul da jeg var 12. 1
ssecret Skrevet 18. mai 2012 #9 Skrevet 18. mai 2012 Hva med Jumanji? Den er noen år, men morsomt, spennede og også litt skummel. Husker jeg fikk den til jul da jeg var 12. Haha, det var AKKURAT den jeg skulle foreslå. Fantastisk spennende film! 1
kooiker Skrevet 18. mai 2012 #11 Skrevet 18. mai 2012 old dogs er morsom. jeg var 12 år da jeg så den, veldig morsom.(det var i begynnelsen av 2011)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå