Gå til innhold

hva synes dere om denne kjolen fra Ebay?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har falt litt for denne kjolen her Min lenke hva synes dere? jeg tenker med lukket rygg lace up men ikke åpen slik som på bildet.

Skal ikke ha kirke bryllup men bryllup i utlandet og synes denne kan passe men litt usikker på om hvordan den vil sitte på. Kansje litt skummelt og kjøpe kjole uten og prøve den først- På den annen side koster denne jo ikke mye så er kansje vært og prøve? Har noen erfaringer med og handle brudekjole på Ebay? Tenkte og og kombinere kjolen med en sort blonde bollero

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns den var stilig.

AnonymBruker
Skrevet

nydelig kjole! er jo verdt et forsøk! og siden den blir custom made så er det jo en stor sjanse for at den passer bra.

Skrevet

Om du liker den er den sikkert fin. I mine øyne var den helt forferdelig stygg. Det sier bare litt om at folk har forskjellig smak. Om du liker den synes jeg du skal kjøpe den :jepp:

Har forresten masse erfaringer med å handle på ebay, bare gode. Så det er ikke noe å tenke på. Selgerne pleier å være god på kommunikasjon. Send mail og spør om du lurer på noe!

• Liker 3
Skrevet

Veldig lurt å bestille med snøring ja, da gjøre det ikke noe om det blir noen cm feil.

Sånne kjoler synes ikke jeg er de peneste som lages idag, men som tidligere nevbnt, så er det viktigst at DU liker den :klemmer:

Sånn kjoler er forøvrig ikke av verdens beste kvalitet, men det gjør jo ikke så mye siden du bare skal bruke den en gang^_^

AnonymBruker
Skrevet

Syns kjolen var kjempetøff jeg! :jepp:

Skrevet

Jeg synes den er grusom - men smaken er som baken! Gå for den, om du liker den! Snøring er smart :)

Gjest badeand1
Skrevet

Det er det styggeste... :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...