Gå til innhold

Åpningstider 16 mai

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er vanlig tid på alkoholsalg idag?

Både vinmonopol og butikk?

Skrevet

pleier der ikke å være "lørdagsåpningstid" på alkoholsalget dagen før helligdag?

Skrevet

Nei, vinmonopolet stenger tidligere enn vanlig og ølsalget stenger 18:) Wuhu for Norge, dagen før en helligdag stenger ting før :filer:

• Liker 1
Skrevet

17.mai er vel offentlig høytidsdag og ikke helligdag, så jeg tror det er vanlige åpningstider?

Skrevet (endret)

17.mai er vel offentlig høytidsdag og ikke helligdag, så jeg tror det er vanlige åpningstider?

Ikke her jeg bor, så det som står i innlegget mitt gjelder her i hvert fall :)

Edit: skrivefeil

Endret av Dreamdrops
Skrevet

hva med andre butikker da? de største mat-kjedene ? noen som vet?

Skrevet

Normalt sett har du rett, men i år er det kristi himmelfartsdag den 17. mai også; dobbelt opp med andre ord! Det innebærer som regel at polet stenger tidligere (15.00 hva jeg kan lese meg til) :)

Skrevet

Nei, vinmonopolet stenger tidligere enn vanlig og ølsalget stenger 18:) Wuhu for Norge, dagen før en helligdag stenger ting før :filer:

Dette gjelder ikke bare norge altså:) I sverige og andre land er det også helt vanlig med halv jobbdag o.l. før helligdager :) Er det inneklemt dag (som nå) på fredag etc, så tar vi fri da også.

Skrevet

hva med andre butikker da? de største mat-kjedene ? noen som vet?

Butikkene er åpne til vanlig tid :)

Skrevet

Normalt sett har du rett, men i år er det kristi himmelfartsdag den 17. mai også; dobbelt opp med andre ord! Det innebærer som regel at polet stenger tidligere (15.00 hva jeg kan lese meg til) :)

Dóh, der sier du noe :klaske: Kom meg ikke inn på vinmonopolet sine sider så jeg svarte litt kjapt uten å sjekke eller tenke meg om!

Skrevet

Dette gjelder ikke bare norge altså:) I sverige og andre land er det også helt vanlig med halv jobbdag o.l. før helligdager :) Er det inneklemt dag (som nå) på fredag etc, så tar vi fri da også.

Jeg vet, det er bare litt ergelig :fnise: Synes det har vært så mange helligdager i det siste!

Gjest Raindrops
Skrevet

Her står det at de stenger 18 idag (sjekket på hjemmesiden), så da satser jeg på det! :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Rosenkrantzgate står også 18, så da er det sikkert det:)

Skrevet

Jeg handlet på Rema nå nettop (i Bergen) og der hadde de ølsalg til 20.00!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...