addict Skrevet 16. mai 2012 #1 Skrevet 16. mai 2012 Jeg skal ha en liten 17. mai-frokost for venninna mi og far til mitt barn i morgen. Vi blir 3 voksne og en 2-åring som helst kun vil spise fiskekaker, så den saken er jo grei. Det jeg har satt på handlelista er: Loff (sånn halvstekt, har de ikke det så får jeg bake selv. HAR MEL! ) Egg til eggerøre/kokt egg Fenalår/annen god pølse Røkt laks Mozell (pga 2-åringen så dropper jeg champagnefrokost) Kjekt (ost og kjeks) Brie Krydderost Evt annen god ost jeg finner Druer Kaffe Noe dere ville savnet på dette frokostbordet? Har kjøpt lys i rødt, hvitt og blått, og servietter med norske flagg. Serverer Mozellen i rødvinsglass da jeg ikke gidder kjøpe champagneglass kun for en dag. Kom gjerne med tips! :D Vil ha en perfekt 17. mai-frokost, føles tomt å ikke ha familie i byen for første gang, så jeg vil virkelig ta i litt
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #3 Skrevet 16. mai 2012 eg liker godt å ha litt salat til å ha på brødskiva mi i tilleg til påleg,tomat,agurk,paprika,hjemmelaget majones,det er jo godt til både pølsemat og røkelaks.! men høres uansett ut som dere får en flott frokost i morgen.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #5 Skrevet 16. mai 2012 Waldorfsalat Fruktsalat Kyllinglår eller kjøttboller Pølser Laks og eggerøre Rømmegrøt
Glynis Skrevet 16. mai 2012 #6 Skrevet 16. mai 2012 (endret) Jeg synes kokt skinke er veldig godt til eggerøre Hvis det ligger fenalår og røkelaks på bordet? Endret 16. mai 2012 av Glynis
-Fisken- Skrevet 16. mai 2012 #7 Skrevet 16. mai 2012 Synes det høres veldig bra ut, jeg, men som nevnt ville også jeg ha hatt med litt grønt, f.eks agurk, cherrytomat, paprika og ruccola. Melon er godt til spekeskinke. 3
Snøvott Skrevet 16. mai 2012 #8 Skrevet 16. mai 2012 Agurk og tomat er must til frokosten, gjerne litt paprika også.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #9 Skrevet 16. mai 2012 Jeg skal ha en liten 17. mai-frokost for venninna mi og far til mitt barn i morgen. Vi blir 3 voksne og en 2-åring som helst kun vil spise fiskekaker, så den saken er jo grei. Det jeg har satt på handlelista er: Loff (sånn halvstekt, har de ikke det så får jeg bake selv. HAR MEL! ) Egg til eggerøre/kokt egg Fenalår/annen god pølse Røkt laks Mozell (pga 2-åringen så dropper jeg champagnefrokost) Kjekt (ost og kjeks) Brie Krydderost Evt annen god ost jeg finner Druer Kaffe Noe dere ville savnet på dette frokostbordet? Har kjøpt lys i rødt, hvitt og blått, og servietter med norske flagg. Serverer Mozellen i rødvinsglass da jeg ikke gidder kjøpe champagneglass kun for en dag. Kom gjerne med tips! :D Vil ha en perfekt 17. mai-frokost, føles tomt å ikke ha familie i byen for første gang, så jeg vil virkelig ta i litt Så koseig gjort av deg. greit å be slik, når man ikke har familie. Syns du har mye til frokost jeg. Kos dere
fruBeist Skrevet 16. mai 2012 #10 Skrevet 16. mai 2012 Jordbær, blåbær og vaniljekesam til dessert (rødt, hvitt og blått )
mia83 Skrevet 16. mai 2012 #11 Skrevet 16. mai 2012 Hvis det ligger fenalår og røkelaks på bordet? Ja jeg ville gjerne hatt det i tillegg ettersom jeg ikke liker røkelaks. Skinke er også veldig barnevennlig
Loppe Skrevet 16. mai 2012 #12 Skrevet 16. mai 2012 Jeg skal ha frokost i morgen og skal ha det samme som deg. I tillegg skal jeg ha hummus og guacamole med grønnsaker man kan dippe, bulgursalat, og to typer melon. God 17.mai!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå