AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #1 Skrevet 16. mai 2012 Jeg skal på intervju i en accessorize butikk. Jeg har nå en jobb i en skobutikk. Så hvordan synes du det er å jobbe i en slik butikk? Hvilke arbeidsoppgaver har du? Er det mye å gjøre? Trenger kunder ofte hjelp/veiledning? Hva er dine erfaringer? Både gode og dårlige.
DetteErMeg Skrevet 27. mai 2012 #4 Skrevet 27. mai 2012 Jeg har en venninne som jobbet en liten stund der, men tror det var lite og gjøre og hun synes det rett og slett var kjedelig og stå rett opp og ned hele dagen
Vofsitofsi Skrevet 27. mai 2012 #5 Skrevet 27. mai 2012 Jeg har jobbet på Accessorize. En grei jobb, men kjedet meg ganske mye, da det kunne være kanskje én kunde i timen i de stilleste periodene av dagen. Vanlige arbeidsoppgaver er vel å betjene kunder i kassen, yte kundeservice, ta imot varer og pakke dem ut/henge dem opp og rydde i butikken. Opplevde at noen kunder ønsket veilednin og råd, men de fleste er av typen "Jeg bare kikker". Lykke til på intervju!
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #6 Skrevet 29. mai 2012 Det kan være dritkjedelig med få kunder, eller det kan være full rulle hele dagen, spørs hvilken butikk du jobber i. Ellers er kjeden preget av mye bra folk på gulvet, mye ikke-så-bra-folk i ledelsen... Du blir mer eller mindre tvunget til å legge igjen deler av lønna di i butikken, da du er pliktig til å bruke x antall produkter fra inneværende sesong på jobb, og disse skal kjøpes selv. Får 50% rabatt. Dresscode på jobben, som ikke er like ålreit alltid, da gulvene og arbeidet krever komfortable sko, mens dresscode krever pensko... Litt lemfeldig omgang med arbeidsmiljøloven visse steder, men dette finner du flere steder også. En kjede som kan være veldig ålreit å jobbe i så lenge du bare er ansatt, og ikke er butikksjef e.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå