Gå til innhold

Yasmin p-piller

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Heisan.

Jeg har tatt Yasmin p-piller i ca.2 år nå, og lurer litt på om den har noe med lite sekslyst å gjøre. Er det noen andre som har erfaringer med det?

Ser at det er flere som skriver her, at de har byttet TIL Yasmin, men er det noen som har byttet fra Yasmin, og i tilfelle til hvilket merke, og resultat? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

P-piller virker forskjellig på folk.... Jeg gikk en stund på trionetta, var kjempe fornøyd - men så fikk jeg blødningforstyrrelser og ble innlagt på sykehus (Mange år siden)

Da gikk jeg over på Synfase som jeg brukte i mange år... Husker ikke helt hvorfor, men jeg byttet til Yasmin. Det gikk virkelig dårlig, jeg ble tris og lei, sint, spiste mye mer og hadde ca 0% sexlyst. Så de bare sluttet jeg på!

Kjenner faktisk mange som har prøvd de, men bare sluttet pga alle plagene med de. Kanskje siden det er et så nytt merke har det fortsatt mange "barnesykdommer"?

De skal jo ha mindre hormoner, men de fungerte som hormonbombe på meg!!!

Hvis de fungerer for deg, ikke slutt, men skulle du føle mye ubeghag ved de, så bare skift merke. Vil ikke annbefale noe merke fra eller til, siden alle reagerer forskjellig på p-piller... snakk heller med legen din om det!

Lykke til :)

Skrevet

Jeg har bytta litt fram og tilbake mellom:

Trionetta (ble kjempedeprimert)

Bytta til Marvelon.Fungerte helt fint.

Men så hørte jeg så mye skummelt om det merket, så jeg ville prøve Yasmin.

Og det fungerer fortsatt bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...