Wednesday Skrevet 16. mai 2012 #1 Skrevet 16. mai 2012 Jeg vurderer å gå til innkjøp av et Beats by Dre headset. Nærmere bestemt Solo HD. Noen som kan fortelle meg om dette er så fantastisk som de skal ha det til. ? Jeg er over gjennomsnittet interessert i lyd og vil at den skal komme gjennom så klar som mulig.
Gjest NotSo Skrevet 16. mai 2012 #2 Skrevet 16. mai 2012 Jeg har prøvd de og de har utrolig bra lyd, men samtidig har jeg hørt av noen lydfanatikere at det finnes bedre alternativer i nesten samme prisklasse. Noen nevner Bose og AKG. Men jeg har selv ikke noe peiling på lyd
Rosalie Skrevet 16. mai 2012 #3 Skrevet 16. mai 2012 Jeg simpelten elsker Beatsa mine. Verdt hver ei krone!
Wednesday Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 16. mai 2012 Jeg har prøvd de og de har utrolig bra lyd, men samtidig har jeg hørt av noen lydfanatikere at det finnes bedre alternativer i nesten samme prisklasse. Noen nevner Bose og AKG. Men jeg har selv ikke noe peiling på lyd De jeg har nå er fra Bose, men de begynner å bli slitne. Vurderer Beats eller nye Bose... hmm vanskelig:)
Wednesday Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2012 Jeg simpelten elsker Beatsa mine. Verdt hver ei krone! Hvilken modell har du ?
Wednesday Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 16. mai 2012 Solo HD Tror nesten bare at jeg slår til og bestiller jeg ass
Rosalie Skrevet 16. mai 2012 #8 Skrevet 16. mai 2012 Mine ble impulskjøpt ved en mellomlanding på Kastrup i fjor, og etter det har de knapt vært av hodet mitt.
Pene sko... Skrevet 16. mai 2012 #9 Skrevet 16. mai 2012 (endret) Jeg vurderer å gå til innkjøp av et Beats by Dre headset. Nærmere bestemt Solo HD. Noen som kan fortelle meg om dette er så fantastisk som de skal ha det til. ? Jeg er over gjennomsnittet interessert i lyd og vil at den skal komme gjennom så klar som mulig. De jeg har snakket med mener at den har en overdreven bass. Enda mer ekstrem enn Denon, eksempelvis. Det finnes andre gode hodetelefoner fra Sennheiser, Beyerdynamic, Grado, Hifiman, Ultrasone, AKG, Denon, Shure, osv. Bare ikke kjøp en som krever forsterker. Jeg testet en hodetelefon som krever 300 ohm på ipoden. Det fungerer jo, men lyden ble platt uten en dedikert forsterker. Da får du ikke dratt ut potensialet i utstyret. Ordentlige hodetelefoner trenger ekstra kraft for å få full uttelling. På pakkene heter det at du ikke skal spille så høyt med tanke på egen helse, men det ironiske er at du må gi dem litt strøm for at det skal bli skikkelig punch og dybde i lyden. Dessuten er det avgjørende at du anvender lydfiler av høy kvalitet og enda mer avgjørende er det at opptakene er gode. Endret 16. mai 2012 av Pene sko...
Wednesday Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #10 Skrevet 16. mai 2012 De jeg har snakket med mener at den har en overdreven bass. Enda mer ekstrem enn Denon, eksempelvis. Det finnes andre gode hodetelefoner fra Sennheiser, Beyerdynamic, Grado, Hifiman, Ultrasone, AKG, Denon, Shure, osv. Bare ikke kjøp en som krever forsterker. Jeg testet en hodetelefon som krever 300 ohm på ipoden. Det fungerer jo, men lyden ble platt uten en dedikert forsterker. Da får du ikke dratt ut potensialet i utstyret. Ordentlige hodetelefoner trenger ekstra kraft for å få full uttelling. På pakkene heter det at du ikke skal spille så høyt med tanke på egen helse, men det ironiske er at du må gi dem litt strøm for at det skal bli skikkelig punch og dybde i lyden. Dessuten er det avgjørende at du anvender lydfiler av høy kvalitet og enda mer avgjørende er det at opptakene er gode. Mye informasjon om ting jeg visste fra før. Jeg trenger de til å høre på musikk fra iphone/ipod men også til DJ`ing. At de har overdreven bass gjelder, så vidt jeg vet, IKKE de "Solo HD". Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå