AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #1 Skrevet 16. mai 2012 Har nå i en tid hatt en pulevenn i min hjemmby som da gjør at jeg kun ser denne gutten høyst 3 ganger i mnd. men for et par mnd siden sa han at han likte meg, men ja han viste at det var stor avstand osv, men ville bare at jeg skulle vite det, å at jeg ikke trengte å svare noe tilbake. han ringte meg å sa dette en kveld vi var ute før vi møttes seenere på kvelden, å sa at det var det han hadde tenkt å si dagen i forveien når vi var hos ham å så på film, å sa at han ville ringe meg å si det mens han var edru. hva betyr dette? Noen gutter/menn her inne som kanskje kan oppklare hva det kanskje betyr fra hans sin side? jeg har aldri gitt noe utrykk for at jeg vil noe mer enn at vi bare er venner om av og til har det gøy, men aldri gitt utrykk for at vi ikke er noe mer heller. Takk på forhånd for svar
Gjest BM2 Skrevet 16. mai 2012 #2 Skrevet 16. mai 2012 It is løøøøøøøøøøøøøøøøv... I alle fall vil han ha kroppen din for seg selv.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #3 Skrevet 16. mai 2012 It is løøøøøøøøøøøøøøøøv... I alle fall vil han ha kroppen din for seg selv. ja, men kan jo også være det at det bare er avstanden som gjør at han vil ha deg, fordi han rekker ikke å bli lei av deg. skal ikke si noe sikkert jeg men menn er ofte slik at de vil ha det de ikke kan få. å her så får han jo aldri nok, så så lenge du holder ham sulten vil han altidd ville ha deg eller kroppen din
Gjest Janus Skrevet 16. mai 2012 #4 Skrevet 16. mai 2012 Alt handler om nivåer. Selvsagt liker han deg og du liker vel han også? Sannsynligvis er han også glad i deg og det er vel kanskje du i han også? Noe annet ville vært rart når dere tilbringer tid sammen og utforsker hverandres kropp. Men om han mener at han har lyst å innlede noe mer forpliktende og seriøst er en annen sak. Det trenger ikke om å bety det. Det beste er kanskje å prate med ham om det og spørre hva han tenker. Hva tenker du?
dk73 Skrevet 16. mai 2012 #5 Skrevet 16. mai 2012 Er vel ingen tvil om at han liker deg veldig godt...mer enn bare for sexens skyld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå