Gå til innhold

Plutselig er en hel disket borte

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

... om jeg forsto det riktig, hva kjæresten sa. Han hadde et wow spill inni der og nå tror han selvfølgelig jeg står bak dette. At det er jeg som har sletta alt sammen (fordi jeg ikke liker at han spiller wow)

Jeg SVERGER på at jeg ikke har gjort noe eller slettet noe. Og nå tror han det er meg...

Hvordan kan noe bare plutselig bli borte? kan noen forklare meg det, så jeg kan finne ut av det? Er det mulig å finne det tilbake igjen?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det som er big deal er at han har mistet alt han har gjort på spillet +++ alt annet han har drevet med på dataen.. Pluss at han faktisk tror JEG har sletta det. Så slem er jeg ikke..

Gjest hogwash
Skrevet

Det som er big deal er at han har mistet alt han har gjort på spillet

Ikke når det gjelder wow, der er alt viktig lagret online.

+++ alt annet han har drevet med på dataen.. Pluss at han faktisk tror JEG har sletta det. Så slem er jeg ikke..

Vises fortsatt disken i min datamaskin bare at den står med alt av plass ledig..?

AnonymBruker
Skrevet

Han sier at det ikke er lagret online. Og disken er helt borte, finnes ikke på min datamaskin.

Skrevet

WOW er et online spill..... =/ Kan ikke spille det offline =P Så den må han lenger ut på landet med

Gjest hogwash
Skrevet

Han sier at det ikke er lagret online.

Hvis det er WoW det er snakk om ER alt viktig lagret online.

Og disken er helt borte, finnes ikke på min datamaskin.

Hvis dere ikke er spesielt pc-kyndige er det på tide å hente inn noen som er det. Det kan være alt fra løs ledning, strømmangel, biosfeil, fysisk skadet disk osv.

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke helt hva han mener, men han sier at det er på en måte en kopi, det wowspillet han spiller. Noen som har laga en kopi, så det er litt annerledes der. Han har lasta ned spillet.

AnonymBruker
Skrevet

Må informere om at det er en stasjonær pc vi har. Hvis det skulle ha noe å si...

Jeg tror bare dette er et tegn på at han burde slutte å spille. :gjeiper: Liker å tro det. Men jeg lover og sverger på at jeg ikke har gjort noe selv. Jeg er ikke så fæl og sletter et spill han har spilt på i en evighet. Men han tror på meg nå da... tror jeg.

Skrevet

Hvor gammel er han egentlig? Be han slutte med den whininga og ta seg sammen som en mann =P ;) hehe Neida...

Jeg er ganske spillegal selv så hadde nok blitt litt frustrert =)

Samme om jeg hadde blitt anklaget for noe jeg ikke har gjort...

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, han er 22 år... Og ja, jeg syns også han burde ta seg litt sammen og bare innse at han må gå videre, uten wow haha. Menmen, jeg kanke bestemme det, så jeg bar venter på at han skal vokse fra det spillet. Han må jo det en eller annen gang...? :sjenert:

Men jeg merker også at jeg skulle ønske dette ikke skjedde. For nå har vi en frustrert mann i hus og det hater jeg. Stemningen blir med en gang ræva.

Skrevet

Wow er et online spill. Alt er lagret på Blizzard sine servere, og selve spillet kan lastes ned fra deres websider.

Han har ikke mistet noe som helst :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det høres jo nesten ut som han lager ekstra drama for å stresse deg opp, ellers så er han virkelig så dum at han ikke forstår at online spill spilles online. be han ta seg en bolle og laste ned alt igjen.

AnonymBruker
Skrevet

1 - Nei, han har ikke mistet noe viktig fra wow hvis han har spilt det. Alt du gjør med karakteren din, ting du kjøper, quests du fullfører, hvilket nivå karakteren din er på o.l. i spillet blir lagret -online-. Det er det som er hele ideen med spillet, alt hva spillere gjør er synlig for andre fordi man skal ha muligheten for å samhandle med andre, og dermed gjøres det over nett på spillservere. Det er ikke engang mulig å spille dette spillet kun på sin egen pc uten å knytte seg opp mot Blizzard sine spillservere, så enten har han spilt noe annet rollespill som ligner på Wow eller så vet han kanskje ikke helt hvordan Wow fungerer.

2 - Annet innhold kan jo være litt kjipt. Men som sagt, få tak i noen som er litt it kyndige for å se på det. I mellomtiden er det viktig at du -ikke- prøver å få tilbake data selv med diverse programmer som påstås å kunne gjøre den slags. Hvis det er en ikke fysisk feil med harddisken så kan egne forsøk på å få til dette med tulleprogrammer gjøre vondt verre.

Skrevet

Du skriver at 500 GB er borte.

Jeg antar at det er snakk om at en hel harddisk ikke vises på pcen.

Da burde du sjekke kablene til disken og hvis det ikke funker, kjøpe en ny. De koster ikke så mye om dagene.

Se om du finner disken din etter du gjør dette.

My Computer - > Properties -> Hardware -> Device manager -> Finn harddisken på listen du vil få fram da.

Skrevet

Han har sikkert en private-server som gikk tapt, til alle dere som repetitivt legger ut om at WoW ikke kan spilles offline.

Anyways, ta med deg harddisken din til noen som vet hva de driver med. Det å tukle med en harddisk når du ikke vet hva du driver med er sketchy business.

Skrevet

Data forsvinner uansett ikke. De blir bare utilgjengelige.

Alt som var lagret på den harddisken, ligger der enda, og hvis det var noe viktig, kan en datakyndig få det frem ganske kjapt. Dvs hvis det ikke er noe så enkelt som en løs ledning eller en programfeil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...