AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 (endret) Det er jo bare å skaffe seg en hund og ha den med når dere går ut. Da kan dere kle dere akkurat som dere vil og være helt trygg samtidig. Er det ikke det dere alltid har drømt om å kunne gjøre? Men ikke en sånn Chihuahua da. Må være en stor og agressiv en, feks en rotweiler. Problem solved. Endret 16. mai 2012 av Bond 3
Alina X Skrevet 15. mai 2012 #2 Skrevet 15. mai 2012 og for all del,ikke glem å ha den hjemme og. Dere vet,her i Norge så foretrekker man å voldta innenfor husets fire vegger;-) 3
Gjest BM2 Skrevet 15. mai 2012 #3 Skrevet 15. mai 2012 og for all del,ikke glem å ha den hjemme og. Dere vet,her i Norge så foretrekker man å voldta innenfor husets fire vegger;-) Som i alle andre land mao I Norge er heller ikke dét lov...
Alina X Skrevet 15. mai 2012 #4 Skrevet 15. mai 2012 (endret) I agree,ha med hund,en svær jævel.Dessuten er hunder kule og lojale dyr:-) Endret 16. mai 2012 av Bond
Zakuro Skrevet 15. mai 2012 #5 Skrevet 15. mai 2012 Så dem som er redd hunder, er allergisk, er leieboer og ikke kan ha hund, ikke har plass, ikke har råd, etc., dem er det ikke så nøye med? 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #7 Skrevet 15. mai 2012 Eller her er et tips til voldtektsforbrytere i steder: SLUTT Å VOLDTA. Problem solved. 15
Lammelåret Skrevet 15. mai 2012 #8 Skrevet 15. mai 2012 Tullebukk! Det er ikke kvinner som skal måtte beskytte seg, men menn som må oppføre seg! 7
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #9 Skrevet 15. mai 2012 Tullebukk! Det er ikke kvinner som skal måtte beskytte seg, men menn som må oppføre seg! Seriøst? Har du ikke sett hvordan enkelte kvinner regelrett ber om å få seg noe? Det er som bibelen sier, "dem som ber skal få". Hvis man ikke er ute etter sex, så får man ta å kle seg deretter. 2
loppekasse Skrevet 15. mai 2012 #10 Skrevet 15. mai 2012 Folk burde da få kle seg som de vil uten å skulle bli voldtatt 10
Lammelåret Skrevet 15. mai 2012 #11 Skrevet 15. mai 2012 Seriøst? Har du ikke sett hvordan enkelte kvinner regelrett ber om å få seg noe? Det er som bibelen sier, "dem som ber skal få". Hvis man ikke er ute etter sex, så får man ta å kle seg deretter. Superseriøst! Menn som voldtar bør lære seg å prate og oppføre seg. Damer som vil ha sex sier det eller viser det ved å ta initiativ. 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #12 Skrevet 15. mai 2012 Eller her er et tips til voldtektsforbrytere i steder: SLUTT Å VOLDTA. Problem solved. Hva er lettest? At du skaffer deg hund eller at alle verdens menn slutter å voldta? Hva ser du på som mest realistisk? Nei, jeg tror nok det er jeg som er problemsolveren her gitt TS 3
Gjest Søgni Skrevet 15. mai 2012 #13 Skrevet 15. mai 2012 Seriøst? Har du ikke sett hvordan enkelte kvinner regelrett ber om å få seg noe? Det er som bibelen sier, "dem som ber skal få". Hvis man ikke er ute etter sex, så får man ta å kle seg deretter. Jeg vil ha meg frabedt alle antydninger om at voldtekt er noe man ber om. 5
Gjest Søgni Skrevet 15. mai 2012 #14 Skrevet 15. mai 2012 (endret) Hva er lettest? At du skaffer deg hund eller at alle verdens menn slutter å voldta? Hva ser du på som mest realistisk? Nei, jeg tror nok det er jeg som er problemsolveren her gitt TS Det absolutt letteste ville vel vært å bure seg inne til evig tid i frykt for voldtektsforbrytere m.m. Men siden jeg jo mener at det ikke er noens ansvar om andre voldtar/ om man selv blir voldtatt, så tenker jeg at konklusjonen likevel må bli at det er voldtektsforbrytere som må slutte å voldta. Endret 15. mai 2012 av Søgni 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #15 Skrevet 15. mai 2012 Det absolutt letteste ville vel vært å bure seg inne til evig tid i frykt for voldtektsforbrytere m.m. Men siden jeg jo mener at det ikke er noens ansvar om andre voldtar/ om man selv blir voldtatt, så tenker jeg at konklusjonen likevel må bli at det er voldtektsforbrytere som må slutte å voldta. Jeg spurte hva som var lettest og mest realistisk? Syns du virkelig det er å konvertere alle voldtektsmenn? Vi skal ikke ta mordere og svindlere i samme slengen da? Hvorfor er det ingen som har tenkt på dette? Det er jo super realistisk. Jeg spør igjen; hvordan vil du gå frem for å minimere sjansen for å bli voldtatt? Ta forhåndsregler ved feks kjøpe seg en hund, eller leke supermann og prøve å lage verdensfred? 3
Jadzia626 Skrevet 15. mai 2012 #16 Skrevet 15. mai 2012 Seriøst? Har du ikke sett hvordan enkelte kvinner regelrett ber om å få seg noe? Ja, det er jo alltid ofrene sin feil at de er på feil sted til feil tid. Stakkars voldtektsmenn da gitt, som går rundt og blir fristet hele tiden ... Det er som bibelen sier, "dem som ber skal få". Hvis man ikke er ute etter sex, så får man ta å kle seg deretter. Det gamle testamentet har et mye simplere syn på kvinner og voldtekt. Kvinner er eiendom, så man kan jo bare gjøre som man vil med dem. Du hadde sikkert likt deg på den tiden. 1
Gjest Søgni Skrevet 15. mai 2012 #17 Skrevet 15. mai 2012 Jeg spurte hva som var lettest og mest realistisk? Syns du virkelig det er å konvertere alle voldtektsmenn? Vi skal ikke ta mordere og svindlere i samme slengen da? Hvorfor er det ingen som har tenkt på dette? Det er jo super realistisk. Jeg spør igjen; hvordan vil du gå frem for å minimere sjansen for å bli voldtatt? Ta forhåndsregler ved feks kjøpe seg en hund, eller leke supermann og prøve å lage verdensfred? Jeg har svart, jeg sa at det letteste nok var å holde seg inne, trygt beskytta fra alt farlig resten av livet... Det eneste man kan gjøre, er å ta forhåndsregler. Men selv da er man ikke sikker. Og det er kort vei fra å be folk ta forhåndsregler til å legge ansvar på offeret, det er det verste med denne planen. Man er ikke supermann og lager verdensfred ved å påpeke at det ikke er særlig realistisk å tro at man kan eliminere sjansen for å bli voldtatt. Og det er mange som har "tenkt på dette" før, det er jo bare å lese i ulike kommentarfelt og fora om voldtekt, der enkelte mener å ha funnet "statistiske sammenhenger" mellom å bli voldtatt og bekledning, f.eks. Det er helt borti natta. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #18 Skrevet 16. mai 2012 Tullebukk! Det er ikke kvinner som skal måtte beskytte seg, men menn som må oppføre seg! Hva med menn som blir voldtatt av kvinner? Er det fortsatt da menn som må oppføre seg? Virkelig??!
Gjest Bond Skrevet 16. mai 2012 #19 Skrevet 16. mai 2012 Tråden ryddet for krenkende uttrykk Bond, mod
otilie Skrevet 16. mai 2012 #20 Skrevet 16. mai 2012 ja hvis du vil gå tur med den og kjøpe mat til den for meg så og få den til å holde kjeft når den bråker. ville heller hatt en vakt-katt :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå