Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så hva er ditt beste tips? Har du vært i samme situasjon og funnet noe som virkelig hjalp deg bort ifra disse søtsakene? Vil gjerne høre fra deg! :)

Snus!

Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet

Det skal sies at jeg eeeeelsker sjokolade og lakris i alle varianter,og spiser dette akkurat når det passer meg. Men nå har jeg jo begynt å innsett at jeg dette må jeg slutte med,da tallet på vekta blir bare større og større for hver mnd som går:S

Så hva er ditt beste tips? Har du vært i samme situasjon og funnet noe som virkelig hjalp deg bort ifra disse søtsakene? Vil gjerne høre fra deg! :)

Spis noe annet istedet. Noe sunt men som gjør at du likevel blir mett. også noe frukt for da får du i deg noe søtt. Kan ikke påstå at det funker så godt på meg men det er verdt et forsøk

Skrevet

Jeg synes at grønn te er supert mot søtsuget! Ikke det at jeg sliter mye med det, men når jeg først er igang med spisingen og merker at jeg godt kunne klart noe godt drikker jeg en stor kopp med grønn te, og vips er søtsuget vekke :-)

Skrevet

Jeg får veldig lyst på dessert etter middag. Så enten må jeg bare godta at det får jeg ikke, eller så kan jeg drikke en kopp te etter en time eller to, men én stk av disse dropsene funker veldig bra mot søtsuget. De varer veldig lenge og smaker veldig mye, så for meg døyver de det verste. I tillegg passer jeg på å spise meg ordentlig mett, for jeg har en tendens til å forveksle sult med søtsug.

Skrevet

Som andre har vært inne på, spis jevnlig og unngå sukker så godt det lar seg gjøre. Jeg er selv veldig glad i søtt og spesielt sjokolade, og får ofte veldig lyst på noe dessert på ettermiddag/kveld, selv om jeg spiser sunt ellers. Det eneste jeg har opplevd som har endret dette er så enkelt og genialt som sitronvann. Tar en halv sitron hver dag, skviser ut så mye saft som mulig og fyller det opp i et stort glass med iskalt vann. Drikker dette sammen med middagen, og har overhodet ikke søtsug resten av kvelden.

Skrevet

Takker for masse gode tips. Så fra og med i morgen skal jeg se om noen av de fungerer,da starter en litt strengere,men forhåpentligvis bedre hverdag :)

Wish me good luck! ;)

Skrevet

Jeg får søtsug når jeg er sulten, så jeg spiser enten frukt eller noe annet (spørs på hvor lenge siden det var siden mitt forrige måltid).

Skrevet

Te :) Gjerne en som smaker litt, men her må du finne ut hva du liker best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...