Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Vodka
Skrevet

Noen som har en sommerjobb i Oslo til meg? Haha. :)

Eller vet om et sted jeg kan søke, som ikke er utlyst? :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan vaske bilen min en gang i uka

Gjest Vodka
Skrevet

Du kan vaske bilen min en gang i uka

Haha, hva får jeg for det? :gjeiper:

Skrevet

Haha, hva får jeg for det? :gjeiper:

Dersom du er kvinne type pen får du 250kr for å vaske iført minimal bikini

Ellers får du en hundrelapp og en klapp på skulderen

Gjest Vodka
Skrevet

Dersom du er kvinne type pen får du 250kr for å vaske iført minimal bikini

Ellers får du en hundrelapp og en klapp på skulderen

Tror ikke jeg får lov av kjæresten min til det altså.. :gjeiper:

Skrevet

Lykke til videre med jobbsøket da

AnonymBruker
Skrevet

Renholdsjobber på sykehus og sykehjem. De mangler alltid kvalifiserte folk. Men i Oslo går vel de fleste slike stillinger gjennom byråer som Iss.

• Liker 2
Gjest Vodka
Skrevet

Lykke til videre med jobbsøket da

Takk :)

Renholdsjobber på sykehus og sykehjem. De mangler alltid kvalifiserte folk. Men i Oslo går vel de fleste slike stillinger gjennom byråer som Iss.

Jeg har ikke så lyst på en sånn jobb.

Gjest PinkLeaf
Skrevet

Skriv ut en haug med åpne søknader og gå rundt til de stedene du ønsker å jobbe. Butikker, restauranter, bilutleie, kommunen (klippe plen og slikt).. Tja, kommer ikke på så mye mer. :fnise: Men gå innom, det hjelper! :)

Gjest Vodka
Skrevet

Skriv ut en haug med åpne søknader og gå rundt til de stedene du ønsker å jobbe. Butikker, restauranter, bilutleie, kommunen (klippe plen og slikt).. Tja, kommer ikke på så mye mer. :fnise: Men gå innom, det hjelper! :)

Jeg bor ikke i Oslo nå, så jeg får ikke gjort det :/

Skrevet

Er du ikke litt VEL seint ute med jobbsøkingen nå?

• Liker 6
Skrevet

sende åpene søknader til Butikker/kjøpesentere. Med bilde og cv.

Gjest mari kontrari
Skrevet

"Renholdsjobber på sykehus og sykehjem. De mangler alltid kvalifiserte folk. Men i Oslo går vel de fleste slike stillinger gjennom byråer som Iss."

"Jeg har ikke så lyst på en sånn jobb."

Dersom du ikke har noe særlig arbeiderfaring å vise til,er såpass sent ute og i tillegg ikke kan gå rundt i butikker i person så bør du belage deg på at du kanskje må ta en slik jobb, og heller ha bedre sjanse til en bedre sommerjobb neste år.

Forøvrig kan du forsøke å forfatte en god presentasjon av deg selv og sende ut til steder du kan tenke deg å jobbe, og du kan forsøke å få noe annet enn vasking gjennom vikarbyrå, de formidler også stillinger som f.eks. kantine, repsepsjon, av og til butikk, call senter m.m.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler å sende åpne søknader ja til div senter.

Oslo City, Byporten, Ullevål Stadion, Storo Sentere, Gunerius osv.

Skrevet

Jeg har ikke så lyst på en sånn jobb.

Du er altfor seint ute til å være kresen. Det er stort sett den type jobber som ikke er besatt. Sommerjobb er noe man søker allerede rundt juletider om man vil ha litt valgmuligheter på bransje.

• Liker 1
Gjest Vodka
Skrevet

Du er altfor seint ute til å være kresen. Det er stort sett den type jobber som ikke er besatt. Sommerjobb er noe man søker allerede rundt juletider om man vil ha litt valgmuligheter på bransje.

Jeg er kresen på jobber jeg vet jeg vil mistrives i. Er ikke så desperat etter litt penger at jeg vil gjøre noe jeg ikke vil. Jeg har jo ikke visst at jeg skal være i Oslo i sommer før nå nylig, og har søkt andre steder siden januar.

Skrevet

Jeg er kresen på jobber jeg vet jeg vil mistrives i. Er ikke så desperat etter litt penger at jeg vil gjøre noe jeg ikke vil. Jeg har jo ikke visst at jeg skal være i Oslo i sommer før nå nylig, og har søkt andre steder siden januar.

Nei, men da kan du ikke regne med å få deg noen jobb, heller.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men da kan du ikke regne med å få deg noen jobb, heller.

Og det vil være mye vanskeligere for TS å få sommerjobb til neste år også, når man ikke har tidligere erfaring å vise til.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du, TS?

• Liker 2
Skrevet

Vil ikke se på det som en selvfølge å få jobb på sykehjem heller når det er sommer. Mange studenter om beinet, og de fleste søker disse jobbene ganske tidlig. Men har du sjekket hjemmesidene til Oslo kommune? Der kommer det stadig ut nye utlysninger.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...