Gå til innhold

Denne teen smaker akkurat som iste i kartong

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg laget meg en kopp te i sted, men så glemte jeg den og den stod til den ble ganske kald. Jeg drakk den kald og den smaker helt likt den isteen på kartong vi brukte å kjøpe når vi gikk på skolen før, bare minus alt sukker og alt mulig tilsatt, tenker jeg.

Og det er bare en 20kalorier pr 100ml, jeg synes den er så søt at jeg ikke tilsetter sukker :)

london-fruit-herb-peach-paradise.jpg

Det er denne teen, koste ca 30kr på helsekosten, kanskje den er billigere på nettet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest barista

Åh, må prøves! Har ikke prøvd peach tidligere, men endel andre i den serien smaker nydelig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg sverger til Fun light iste! :-)

Ja, for Fun light er kjempesunt :ironi:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg sverger til Fun light iste! :-)

Jeg blir dårlig av mat og drikke med aspartam i, det har jeg testet på meg selv flere ganger, så jeg må ligge unna, men bra det fungerer for deg :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for Fun light er kjempesunt :ironi:

Hva er det som er så galt med Fun Light? For de som bryr seg mer om kaloriene enn de kunstige søtningsstoffene eller alle tilsetningsstoffene, så er det et godt alternativ. Det er en del som sier at blant annet aspartam er kreftfremkallende, men det får være opp til hver enkelt å velge hvor mye de synes det er ok å drikke av det. Hvilke produkter i dag er det som har god smak i tillegg til å være kalorifattige? Pepsi Max? Jeg vil mye heller drikke Fun Light enn Cola, jeg er ikke noe fan av sukker.

Men whatever floats your boat.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...