smil Skrevet 29. januar 2004 #1 Skrevet 29. januar 2004 Trodde jeg skulle skrive et innlegg om at jeg helt sikkert ikke var gravid. Fikk nemlig mensen i dag - trodde jeg. Men nå har jeg lest litt her inne, og funnet ut at det kan være festeblødning. Blør jo nesten ingen ting. Går med truseinnlegg og det holder i massevis. Så da er jeg ikke sikker likevel... Men så leste jeg her inne at festeblødning vanligvis kommer 1 uke etter eggløsning, og jeg har jo gått rundt og trodd jeg har vært gravid i over tre uker nå. Skjønner ikke dette jeg.... Siste IKM var helt i beg. av denne mnd. Tror jeg tar en test igjen snart.
Nightgrl Skrevet 29. januar 2004 #2 Skrevet 29. januar 2004 Tja, dette KAN jo være forskjellig.. Men jeg hadde festeblødning 6 dager etter befruktning, som varte i ca. 1 døgn.
Tinka Skrevet 30. januar 2004 #3 Skrevet 30. januar 2004 Siden det er såpass lenge siden IKM så tyder jo det på at EL har blitt forsinket denne syklusen, og da er det jo godt mulig det er en festeblødning. Men, det kan og være noe jeg opplevde en stund etter at jeg sluttet på p piller (begynnte ved 4 syklusen etter), når jeg fikk mensen da hadde jeg først spotting i 3 - 4 dager før mensen satt inn for fullt. Husker jeg lurte fælt da, frodi det var små mengder (truseinnlegg bare ja) og kunne være timer uten at det kom noe så jeg trodde det hadde gitt seg.
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 2. februar 2004 #4 Skrevet 2. februar 2004 Det er heller ikke uvanelig at man har litt spotting hvis man er gravid, gjerne på den tiden man ellers ville hatt mensen.
smil Skrevet 4. februar 2004 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2004 Det var mensen ja. Så jeg er ikke gravid. Håper det ikke blir så veldig lenge til da, så jeg kommer nok innom her av og til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå