Gå til innhold

Kunsten å suge kuk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg knepper opp buksa til mannen, mens jeg tar på han. Så drar jeg bokseren litt ned, og kysser han langs bokserkanten samtidig som jeg drar den lenger å lenger ned. Etterhvert er den helt av og jeg begynner å kysse han rundt pikken, og "massere" rundt området. Deretter runker jeg han sakte, og gjør "skru av en kork" bevegelse mens jeg kysser og slikker på ballene hans. Etterhvert som staken er stiv som en stokk, spytter jeg på kuken hans og lar den gli sakte inn i munnen min. Først gjør jeg hele pikken våt så det er god gli, så begynner håndarbeid og sugingen samtidig mens jeg tar han på ballene.

Varierer med å suge han i "skru av en kork" bevegelser og suge rett opp og ned, fort og sakte mens jeg runker. Jeg sleiker han fra ballene, langs strengen og lager en sirkelbevegelse rundt kukhodet. Sånn gjør jeg det. Deepthrouter så godt jeg kan, og lager små lyder som viser at jeg digger kuken hans.

Hvordan gjør du det ? ;)

Hvordan liker du å bli sugd?

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må inrømme at jeg lo litt for meg selv når jeg leste overskriften :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Det kommer vel helt an på hvem man suger? Jeg mener, alle er jo forskjellige. Jeg har både fått "klager" og skryt av måten jeg gjør det på, så er vel helt individuelt :P Men fint du har funnet en metode som funker for deg/dere.

• Liker 5
Skrevet

Ikke for hardt, forsiktig med ballene, ikke vær redd for litt spytt, deeptroat er et STORT pluss, la meg komme i ansiktet eller munnen - svelge gir stjerne i boka!

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg spiller på kjøttfløyta later jeg egentlig bare som det er en stor banan jeg ombestemmer meg for å ete - gang på gang i hurtige bevegelser. Blir jeg litt sår i kjeven lukker jeg bare øynene og later som jeg trener med DENNE..

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg spiller på kjøttfløyta later jeg egentlig bare som det er en stor banan jeg ombestemmer meg for å ete - gang på gang i hurtige bevegelser. Blir jeg litt sår i kjeven lukker jeg bare øynene og later som jeg trener med DENNE..

:skratte:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynner med å beføle utenpå bokseren, så under bokseren men ikke direkte på kuken, før jeg begynner å stryke ham litt på kuken. Så slikker jeg forsiktig med tungespissen og kysser ham på skaftet for å tease! Teaser ham gjerne også ved å plassere leppene rundt kukhodet, men så trekke meg bort igjen :lur: Liker å bruke god tid på å få den oooordentlig hard ;) Etter hvert så slikker jeg ham opp langs kuken for å fukte den, så begynner jeg forsiktig å suge, mens jeg veksler mellom å runke han "noen drag" og suge ham litt. Så når det virkelig setter i gang runker jeg han med "skru" (korkbevegelse) og suger ham fort så dypt som jeg føler meg komfortabel med :sikle: Gjør gjerne litt bevegelser med tunga, men etter hvert som tempoet øker går ikke det og jeg fortsetter så lenge jeg klarer til jeg kjenner han kommer i munnen min! Gjorde dette på mann i går, da vi ikke kan ha sex for tiden.. Han likte det :tommelopp:

• Liker 1
Gjest Loverdose
Skrevet

Har ingen interesse av å detaljere hvordan jeg suger kuk. Iallefall, kjæresten er fortsatt sjokkert over mitt naturtalent, som han kaller det. Jeg elsker å suge kuk og er virkelig ikke redd for å vise det, tror typen setter stoooor pris på dette også. ;)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har ingen interesse av å detaljere hvordan jeg suger kuk. Iallefall, kjæresten er fortsatt sjokkert over mitt naturtalent, som han kaller det. Jeg elsker å suge kuk og er virkelig ikke redd for å vise det, tror typen setter stoooor pris på dette også. ;)

Spørsmålet var jo ikke hvem som synes de har et naturtalent, men "hvordan gjør du det/hvordan liker du å motta".

Det er jo litt poengløst å bidra i tråden kun for å klappe seg selv på skuldra.

• Liker 37
Gjest pellepirat
Skrevet

Jeg personlig liker ikke den "skru-av-kork"bevegelsen. Suge og runke vanlig opp og ned samtidig funker veldig bra :)

Gjest Loverdose
Skrevet

Spørsmålet var jo ikke hvem som synes de har et naturtalent, men "hvordan gjør du det/hvordan liker du å motta".

Det er jo litt poengløst å bidra i tråden kun for å klappe seg selv på skuldra.

Sintetrusa! :gjeiper:

Å klappe seg selv på skuldra er greit engang i blant. ;) Men for da å svare på spørsmålet, jeg også bruker den "skru-av-kork" bevegelsen og er ivrig med både munnen og hendene på en gang. Også veldig viktig å fokusere på ballene til mannen også. :biggrin:

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen forklare "skru-av-kork"-metoden? :klo:

• Liker 1
Skrevet

Kan noen forklare "skru-av-kork"-metoden? :klo:

Det minner om den samme bevegelsen som når du skrur korken av en flaske. Dvs, hvis du skrur av korken med å legge hele handa rundt den. Kombiner den bevegelsen med den vanlige opp-og-ned runkingen. Det fungerer best hvis penis er glatt. En av mange ting man kan gjøre som variasjon. Som er viktig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg knepper opp buksa til mannen, mens jeg tar på han. Så drar jeg bokseren litt ned, og kysser han langs bokserkanten samtidig som jeg drar den lenger å lenger ned. Etterhvert er den helt av og jeg begynner å kysse han rundt pikken, og "massere" rundt området. Deretter runker jeg han sakte, og gjør "skru av en kork" bevegelse mens jeg kysser og slikker på ballene hans. Etterhvert som staken er stiv som en stokk, spytter jeg på kuken hans og lar den gli sakte inn i munnen min. Først gjør jeg hele pikken våt så det er god gli, så begynner håndarbeid og sugingen samtidig mens jeg tar han på ballene.

Varierer med å suge han i "skru av en kork" bevegelser og suge rett opp og ned, fort og sakte mens jeg runker. Jeg sleiker han fra ballene, langs strengen og lager en sirkelbevegelse rundt kukhodet. Sånn gjør jeg det. Deepthrouter så godt jeg kan, og lager små lyder som viser at jeg digger kuken hans.

Hvordan gjør du det ? ;)

Hvordan liker du å bli sugd?

Jeg synes du beskriver det jeg liker ganske godt. :gjeiper:

• 7 måneder senere...
Skrevet

synes det er bedre og slikke eldre menn i rompa

Skrevet

synes det er bedre og slikke eldre menn i rompa

Du mener vel "å" slikke eldre menn i rompa? Infinitivsmerke vet du :wow::rodmer::sikle::hjerte:

(Følte bare for å kommentere like unødvendig og usaklig som du gjorde)

• Liker 2
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet (endret)

Nå er jeg rusten siden det er 1-2 år siden jeg sugde aktivt (dvs mye), men da jeg søg brukte jeg å runke, masse, MASSE spytt, minimalt med tenner, kjæle med den, kose med penishodet, deepthroathe litt!!!! Og ikke minst bruke tungen mye og aktivt.

Jeg elsker å suge!!!!! :biggrin: Men liker ikke å bli sleiket (kjedelig)

Endret av Valiumsjunkie
  • Liker 1
Skrevet

Med så mye spytt blir det fort ekkel lukt og smak, er ikke så kjekt synes jeg. Hvordan kan det blir kjekkere?

Anonym poster: 6d0a6f3c7690e47e3bd6c9c3e1f867e0

Gjest white tiger
Skrevet

Jeg har ikke noen fast oppskrift på hvordan jeg suger kuk. Liker å variere. Tilpasser meg etter situasjonen, det jeg føler for å gjøre, og responsen jeg får. Har aldri opplevd annet enn positive tilabakemeldinger, eller jo, det var en (jomfru) som lurte på hva i all verden jeg drev på med når jeg slikka ballene hans.. Så da lot jeg dem være :P Jeg liker gjerne å erte litt, ikke gi alt med en gang. Og så bruker jeg å inkludere en rotasjonsbevegelse med tunga som jeg alltid får knall tilbakemelding på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...