Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest nicola
Skrevet

Hvor mye har vi helsefagarbeidere gått opp dette året? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lønnsoppgjørene er ikke ferdige enda.

Gjest Tidssone
Skrevet

Går nok mot tvungen lønnsnemd, vil jeg tro.

AnonymBruker
Skrevet

Antageligvis på forsommeren.

Gjest Tidssone
Skrevet

Det er varslet streik fra torsdag, dersom ikke alt er i havn i løpet av onsdag.

Gjest nicola
Skrevet

Åh..Slipper å jobbe på onsdag da eller? hehe

Gjest Tidssone
Skrevet

Streik tidligst torsdag, dersom du er tatt ut.

Skrevet

De som tas ut i streik må stille på jobb som streikevakter, de vil ikke få lønn, men streiketilskudd fra streikekassen. De som ikke tas ut skal jobbe som vanlig.

AnonymBruker
Skrevet

Noe svar nå da? :)

Vet ikke om du har fått med deg en streik som foregår nå? Det er blant annet helsearbeidere som streiker. Så oppgjøret er naturlig nok ikke ferdig.

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå da? :)

Er ikke dette et tema på jobben din? I fagforeningsklubben? Eller, følger du ikke med på hvordan det går med ditt fagområde i nyhetene?

Mener ikke å være frekk, men jeg synes det er litt merkelig å først og fremst henvende seg til KG. Da vi var i forhandlinger var det jo hoved-snakkisen på jobben i dagevis, og folk satt klistret til facebook og nyheter...

• Liker 1
Gjest LadyAntebellum
Skrevet

Kommer an på ansenitet, men det ble vel rundt 16000 mer i året for en som jobber fullt..noooooe sånt

Skrevet

Synes jeg leste på nett at man går opp 2,7 %, men minimum 12 000 i året :)

Gjest nicola
Skrevet

Er ikke dette et tema på jobben din? I fagforeningsklubben? Eller, følger du ikke med på hvordan det går med ditt fagområde i nyhetene?

Mener ikke å være frekk, men jeg synes det er litt merkelig å først og fremst henvende seg til KG. Da vi var i forhandlinger var det jo hoved-snakkisen på jobben i dagevis, og folk satt klistret til facebook og nyheter...

Hei! Dette er ikke hovedttema på jobb nei, og ingen vet eller har noe info om det. Jeg har ofte prøvd å ta opp dette i lunsjpauser etc, men ingen vet noe og lurer på det samme som meg. Det er tydeligvis ikke noe klart svar her heller hvor mye vi har gått opp, så ikke så lett å få med seg eksakt info..

Gjest Badabing
Skrevet (endret)

Hei! Dette er ikke hovedttema på jobb nei, og ingen vet eller har noe info om det. Jeg har ofte prøvd å ta opp dette i lunsjpauser etc, men ingen vet noe og lurer på det samme som meg. Det er tydeligvis ikke noe klart svar her heller hvor mye vi har gått opp, så ikke så lett å få med seg eksakt info..

Du finner info på utdanningsforbundet.no

http://www.utdanningsforbundet.no/upload/KS%20meklerens%20forslag%205%20%20juni.pdf

Endret av Badabing
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke bare ringe forbundet ditt og høre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...