Gjest nicola Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 Hvor mye har vi helsefagarbeidere gått opp dette året? Noen som vet?
Gjest Tidssone Skrevet 18. mai 2012 #4 Skrevet 18. mai 2012 Går nok mot tvungen lønnsnemd, vil jeg tro.
Gjest Tidssone Skrevet 21. mai 2012 #7 Skrevet 21. mai 2012 Det er varslet streik fra torsdag, dersom ikke alt er i havn i løpet av onsdag.
Gjest nicola Skrevet 22. mai 2012 #8 Skrevet 22. mai 2012 Åh..Slipper å jobbe på onsdag da eller? hehe
Gjest Tidssone Skrevet 22. mai 2012 #9 Skrevet 22. mai 2012 Streik tidligst torsdag, dersom du er tatt ut.
Rosalie Skrevet 22. mai 2012 #10 Skrevet 22. mai 2012 De som tas ut i streik må stille på jobb som streikevakter, de vil ikke få lønn, men streiketilskudd fra streikekassen. De som ikke tas ut skal jobbe som vanlig.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #12 Skrevet 29. mai 2012 Noe svar nå da? Vet ikke om du har fått med deg en streik som foregår nå? Det er blant annet helsearbeidere som streiker. Så oppgjøret er naturlig nok ikke ferdig.
Mafalda Skrevet 7. juni 2012 #14 Skrevet 7. juni 2012 Nå da? Er ikke dette et tema på jobben din? I fagforeningsklubben? Eller, følger du ikke med på hvordan det går med ditt fagområde i nyhetene? Mener ikke å være frekk, men jeg synes det er litt merkelig å først og fremst henvende seg til KG. Da vi var i forhandlinger var det jo hoved-snakkisen på jobben i dagevis, og folk satt klistret til facebook og nyheter... 1
Gjest LadyAntebellum Skrevet 7. juni 2012 #15 Skrevet 7. juni 2012 Kommer an på ansenitet, men det ble vel rundt 16000 mer i året for en som jobber fullt..noooooe sånt
Lillah Skrevet 9. juni 2012 #16 Skrevet 9. juni 2012 Synes jeg leste på nett at man går opp 2,7 %, men minimum 12 000 i året
Gjest nicola Skrevet 10. juni 2012 #17 Skrevet 10. juni 2012 Er ikke dette et tema på jobben din? I fagforeningsklubben? Eller, følger du ikke med på hvordan det går med ditt fagområde i nyhetene? Mener ikke å være frekk, men jeg synes det er litt merkelig å først og fremst henvende seg til KG. Da vi var i forhandlinger var det jo hoved-snakkisen på jobben i dagevis, og folk satt klistret til facebook og nyheter... Hei! Dette er ikke hovedttema på jobb nei, og ingen vet eller har noe info om det. Jeg har ofte prøvd å ta opp dette i lunsjpauser etc, men ingen vet noe og lurer på det samme som meg. Det er tydeligvis ikke noe klart svar her heller hvor mye vi har gått opp, så ikke så lett å få med seg eksakt info..
Gjest Badabing Skrevet 10. juni 2012 #18 Skrevet 10. juni 2012 (endret) Hei! Dette er ikke hovedttema på jobb nei, og ingen vet eller har noe info om det. Jeg har ofte prøvd å ta opp dette i lunsjpauser etc, men ingen vet noe og lurer på det samme som meg. Det er tydeligvis ikke noe klart svar her heller hvor mye vi har gått opp, så ikke så lett å få med seg eksakt info.. Du finner info på utdanningsforbundet.no http://www.utdanningsforbundet.no/upload/KS%20meklerens%20forslag%205%20%20juni.pdf Endret 10. juni 2012 av Badabing
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #19 Skrevet 10. juni 2012 Hvorfor ikke bare ringe forbundet ditt og høre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå