Gå til innhold

Hvor får man kjøpt blå poser til å ha utenpå sko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha visning om en tid, og lurer på å heller gå til innkjøp av sånne poser, enn å be folk ta av seg skotøyet.

Hvor får man tak i disse? Hva er prisen, ca?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du får kjøpt disse på apoteket. Hvis ikke, vet de sikkert hvor man kan få tak i slike.

Skrevet

Helt ærlig, så vet jeg ikke helt om dette er en god idè.

De som skal se på leiligheten og som er potensielle kjøpere bør få slippe slike "ekstrating" synes jeg.

Sånne småting kan gjøre at den som har mest penger å by velger en leilighet i stedet. Og denne kjøperen vil dere ikke miste.

Blir liksom litt sånn: "Å.. det var der vi måtte ha dusjhetter på beina"

Jeg har hatt "asse"visninger og det blir ikke så mye søl som man skulle tro. Folk er flinke til å tørke av seg på beina og det er fort gjort å dra over gulvet etterpå. Legg heller ut en ekstra dørmatte (en utenfor og en innenfor døra).

Ble litt sånn på siden dette da...

Skrevet

Du får sagt det, Lea. "Dusjhetter" - I like. :ler:

Skrevet

Dusjhetter ja.. Hmm. Merkelige runde føtter :ler:

Skrevet

Tror nok Lea er inne på noe - at dere kanskje må tåle å vaske litt etterpå istedenfor.

Jeg hadde ikke hatt problemer med å ta på sånne blå ting, derimot, heller det enn å ta av meg på beina. (tykke vintersko, vinterklær, varmt - pes...)

Skrevet

Jeg ville nå aldri ha valset inn med sko på i en leilighet hvis jeg var på visning - i alle fall ikke nå på vinteren når du drar med deg masse snø. Ville synes det var helt greit med "dusjhetter" på bena jeg - ellers ville jeg ta av meg på bena. Tenk om de har tepper og alle skal vasse inn med sko? Nei, det synes jeg er uhøflig.

Gjest GreenSky
Skrevet

Nei, men alle er desverre ikke like høflige som deg, Kaktus. :kgsmil:

Skrevet

Jeg har vært på _mange_ visninger i det siste, og i alle bortsett fra én har jeg vært nødt til å ta av skoene.

Jeg ville satt stor pris på å få dra på skoposer i stedetfor å måtte ta av meg skoene mine. (selv om jeg etterhvert har begynt å gå med "visningssko" som er lette å ta av og på når jeg er på visning)

Så helt på siden, ja, men synes tanken din er genial Joanna!

Gjest Anonymous
Skrevet

Du får kjøpt de i butikker som selger arbeidstøy bl.annet, hos oss koster de kr. 1 PR. STK + mva.....

Gjest Anonymous
Skrevet

Svenske vernesko kaller man det. Antgelig for at de er blå.

Ganske vanlig å tilby disse på visninger her jeg bor.

Utrolig kjekk å ha i hus. Jobber ute i hagen og skal bare inn en tur....

Inn for å hente noe til barna...

Letter å ta de på enn å ta av/på bena.

Skrevet

Du kan bøffe noen på SATS! Der er de obligatorisk, sommer som vinter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...