Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har så mørke ringer under øynene, uansett hvor uthvilt jeg er osv. Er det noen som har noen tips mot dette? :-) Trenger først og fremst en god concealer med riktig fargenyanse, hva er det som er best på blå ringer? (jeg liker ikke YSL sin, så den er det ikke vist å anbefale!)

Og har dere ellers noen tips for ting man kan gjøre for å motvirke dette problemet?

På forhånd tusen takk :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lancome sin, den på tube! det er den beste!:)

AnonymBruker
Skrevet

Synes Bobbi Brown har en ganske bra 2/3-stegs løsning. Først påfører man en "Corrector" (fargen er tilpasset fargen på "ringen" for å kunne nøytralisere akkurat den blå ringen) akkurat der den blå ringen er, for å nøytralisere. Så bruker du Concealeren deres over, som passer mer med din vanlige hudtone, og lysner litt. Tilslutt bruker du et setting-pudder. Dette er dog for veldig mørke ringer, hvis de ikke er så mørke holder det sikkert med bare concealeren ;)

AnonymBruker
Skrevet

^ De er ganske mørke ja, ikke bare litt! Tusen takk for svar begge to :)

Skrevet

Jeg har veldig mørke ringer (fra naturens side - jeg bare er sånn :lol: Ser at datteren min nok kommer til å få det hun også stakkars :fnise: ) og er nødt til å korrigere dem før concealer. Jeg bruker Nyx sin concealer in a jar. Først den oransje, så den i beige som passer hudfargen min.

Skrevet

Jeg er også veldig glad i Bobbi Brown sitt system. Jeg har veldig lys hud og har også veeeeeldig mørke ringer. Jeg bruker først corrector i light bisque, noe som nøytraliserer det blå. Så bruker jeg concealeren (fargen porcelain) for å lyse opp, og så setter jeg det hele med det hvite pudderet som følger med min concealer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ambefaler også å bruke en GOD øyekrem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...