Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2004 #1 Skrevet 29. januar 2004 Hei, Jeg har endelig begynt å bruke Dermalogica og er foreløpig kjempefornøyd. Lurer bare på en ting, og siden jeg bestiller på nettet er det kanskje litt snyltete å spørre hudpleier. Hva bruker dere om natta? Det finnes jo ingen spesiell nattkrem. Går det greit med min vanlige moisturizer? Eller skal man bruke booster? Klem Eva
Gjest Zobel28 Skrevet 30. januar 2004 #2 Skrevet 30. januar 2004 Hei, Jeg bruker en hudpleier på Coloseum Spa og hun har anbefalt meg å bruke samme creme dag og natt. Jeg bruker ikke booster, men noen av de andre spesialprodukter i tilleg. Har inntrykk av at boostere er til itt mere "problemhud". Og at de er litt mere "aktive" Uansett så kan du jo stikke innom en forhandler og spørre. Selv om du kjøper det på nettet så trenger du jo ikke å skryte om det der og da Det blir fort dyrt å kjøpte feil produkter. Men det best er selvfølgelig om du kan få en "facemapping" hos en hudpleier. Der går de igjennom huden din og setter en produktrekke som passer for deg. Slik at alt henger sammen. Lyke til
starie Skrevet 30. januar 2004 #3 Skrevet 30. januar 2004 Jeg bruker mest produkter fra Dermalogica, men jeg bruker også noen fra Decleor og Guinot. Jeg bruker alltid olje fra Decleor under kremen og om natten bruker jeg balm fra Decleor. Jeg bruker Guinot øyegele.
-ida- Skrevet 30. januar 2004 #4 Skrevet 30. januar 2004 Jeg bruker min vanlige futktighetskrem også om natten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå