Gjest Haugtussa Skrevet 26. mai 2002 #1 Del Skrevet 26. mai 2002 Er det virkelig så få mennesker her som det ser ut til? Jeg har en halv time igjen av pausen min, og vil gjerne få noe ut av den... Er så pratesjuk, åsså får jeg ikke lov til å ringe til veninna mi, for hun leser samfunnskunnskap, og jeg bare forstyrrer henne... Lurer på om jeg hørte rykter om at Væren har bursdag i dag? Er det sant? I så fall, gratulerer med dagen!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 26. mai 2002 #2 Del Skrevet 26. mai 2002 Hehe, neida, Haugtussa! Falsk alarm! Du ble nok bare villedet av Kris sin lille hilsen til meg et eller annet sted! Det var en vakker tekst om vennskap som dessverre måtte slettes, men som mange burde fått lest! Bursdagen min er nok vel overstått for et par måneder siden, men tusen takk for omtanken! Klem!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haugtussa Skrevet 26. mai 2002 #3 Del Skrevet 26. mai 2002 Åja. Da så *Ble litt flau*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erna Skrevet 26. mai 2002 #4 Del Skrevet 26. mai 2002 test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 26. mai 2002 #5 Del Skrevet 26. mai 2002 Ingenting å være flau over, Haugtussa. Iflg. det Kris skrev, kunne det jo absolutt virke sånn... Jeg begynte nesten å lure selv, jeg! Klem!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haugtussa Skrevet 26. mai 2002 #6 Del Skrevet 26. mai 2002 Takk Var inne på leketråden her og ble skremt av Skravla, så nå tror jeg at jeg kryper til sengs...hvis jeg tør Må nesten, for i morgen MÅÅÅ jeg lese! Wæææ, skrekk og gru. Så da bare tar jeg en pærebrus, hvis det er greit, og så stikker jeg!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå