Gå til innhold

Hvor finner jeg summen av det jeg skylder i skatt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle betale det jeg skylder i skatt, så jeg logget meg inn på altinn.no, men jeg finner det da ikke... Jeg fant konto nr. og kid nr. jeg må betale til men ikke summen..

Hvor i heiteste finner jeg det?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

på selvangivelsen din, ligger i "meldingsboks" på altinn

AnonymBruker
Skrevet

på selvangivelsen din, ligger i "meldingsboks" på altinn

Jeg endret noe på selvangivelsen min, så det som står der er ikke hele summen...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg endret noe på selvangivelsen min, så det som står der er ikke hele summen...

Hvis du har endret så er det vel mulighet for at beløpet blir endret? Du vil nok få en regning i posten.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har endret så er det vel mulighet for at beløpet blir endret? Du vil nok få en regning i posten.

Ja, summen ble endret og jeg hukser bare det første tallet av det 4 sifrete tallet totalt.. Jeg får sikkert ikke regninga i posten før langt uti Juni, men jeg vil betale nå sånn at jeg slipper renta å den driten der...

Skrevet

Du kan f.eks. finne det som stod der i utgangspunktet og deretter regne ut hva sluttsummen blir basert på endringene du gjorde.

Hvis du vil gjøre det ennå enklere uten å måtte regne, så kan du jo bare betale tilnærmet det du skylder i rundt tall. Hvis du husker at det første tallet var X, så betaler du X000. Blir ikke mye renter på hundrelappene over det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...