Gå til innhold

Noen som har peiling på gode joggesko?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er på utkikk etter gode joggesko som jeg kan bruke på skole/jobb. Jeg skal begynne på frisørlinja til høsten, noe som er krevende, så trenger gode sko som støtter. Jeg har ikke peiling på hva jeg skal se etter. De kommer til å bli brukt til å stå mye i, og kanskje trene / gå turer i innimellom.

Noen som kan veilede meg i riktig retning? Haha. Legg gjerne til linker som viser pris og sånn. Helst noen rimlige sko, har ikke flere tusen å bruke :P Kan vel også legge til at jeg er en ganske kraftig jente, om det har noe å si.

Videoannonse
Annonse
Gjest Tekola
Skrevet

Min erfaring med slike sko er at du får det du betaler for.

Selv investerte jeg i et par Biom-sko fra Ecco. De kostet vel rundt en 1300 kroner, men det er verdt det!

Vil anbefale deg å ta deg en tur innom en Ecco-butikk eller en butikk som selger Ecco-sko og høre hva de anbefaler. Ecco-skoene koster litt, men de holder også veldig lenge om du behandler dem pent. Og om du da deler prisen på antall år du bruker dem, blir det ikke så dyrt i lengden.

AnonymBruker
Skrevet

Selv investerte jeg i et par Biom-sko fra Ecco. De kostet vel rundt en 1300 kroner, men det er verdt det!

Vil anbefale deg å ta deg en tur innom en Ecco-butikk eller en butikk som selger Ecco-sko og høre hva de anbefaler. Ecco-skoene koster litt, men de holder også veldig lenge om du behandler dem pent. Og om du da deler prisen på antall år du bruker dem, blir det ikke så dyrt i lengden.

Takk for tips! Må vel ta meg en tur og se :)

Og vet jo at jeg må ut med litt, men helst ikke så mye over 2000kr liksom :P

AnonymBruker
Skrevet

Nike Shox!

• Liker 1
Skrevet

Nike Shox, ja! Jeg har mitt 3. par nå, kjøper et nytt så fort de jeg har er utslitt. Utrolig gode og kule sko! (De ekte, vel og merke, de som er fake er grusomme å gå med)

• Liker 1
Skrevet

Hvordan er Biom-skoene med tanke på lufting? Har akkurat kjøpt et par Biom-ballerinasko, men er redd de blir varme.

Må det være joggesko, TS? Clarks og hush puppies har gode ikke-joggesko :)

Gjest Tekola
Skrevet

Hvordan er Biom-skoene med tanke på lufting? Har akkurat kjøpt et par Biom-ballerinasko, men er redd de blir varme.

Må det være joggesko, TS? Clarks og hush puppies har gode ikke-joggesko :)

Jeg har ikke prøvd ballerinaskoene, men joggeskoene er helt ok på lufting. Det varierer jo veldig hva man selv synes er nok lufting og så videre, så det er litt vanskelig å vurdere :)

Skrevet

Asics Gel Nimbus i grå og lilla! Har fått mye skryt for dem, og de er knallgode å gå i.

Gjest Indra
Skrevet

Helt enig. Jeg kjøpte Ecco-sandaler for fire år siden og de har vært i mer eller mindre daglig bruk siden da. Sålen er like god som da. Fantastisk merke!

Skrevet

Husk at det er veldig individuelle forskjeller på folks føtter, så prøv skoene, og hvis de føles som magi på beina (omtrent) er det sannsynligvis riktig sko. :) Hvis du tenker "Disse må bare gåes inn", så vik unna. ;)

Skrevet

Hei! Jeg er på utkikk etter gode joggesko som jeg kan bruke på skole/jobb. Jeg skal begynne på frisørlinja til høsten, noe som er krevende, så trenger gode sko som støtter. Jeg har ikke peiling på hva jeg skal se etter. De kommer til å bli brukt til å stå mye i, og kanskje trene / gå turer i innimellom.

Noen som kan veilede meg i riktig retning? Haha. Legg gjerne til linker som viser pris og sånn. Helst noen rimlige sko, har ikke flere tusen å bruke :P Kan vel også legge til at jeg er en ganske kraftig jente, om det har noe å si.

Føttene dine er resultatet av mange millioner år evolusjon. Så (jeg tror) de utmerket godt greier å støtte seg selv. At føttene dine trenger støtte er bare noe skofabrikantene vil ha deg til å tro. Hva med et par slike?

https://www.lunasandals.com/products/2-original-luna

Disse skal også være fine å løpe i.

Skrevet

Asics med gel og Nike Pegasus er gode sko. Jeg har problemer med føttene og ryggen, og det er de jeg bruker. Veldig fornøyd :)

AnonymBruker
Skrevet

Føttene dine er resultatet av mange millioner år evolusjon. Så (jeg tror) de utmerket godt greier å støtte seg selv. At føttene dine trenger støtte er bare noe skofabrikantene vil ha deg til å tro. Hva med et par slike?

https://www.lunasandals.com/products/2-original-luna

Disse skal også være fine å løpe i.

Når man har på seg sko bruker man foten på en helt annen måte enn når man går barbent, så jo, føttene trenger gode sko.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...