Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare den kulen som er leppepomaden eller går den litt nedover i "egget"

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så lite..

Varer den lenge? Kommer nok an på hvor mye man bruker den, men hvor lenge har dere hatt deres? :)

AnonymBruker
Skrevet

Så lite..

Varer den lenge? Kommer nok an på hvor mye man bruker den, men hvor lenge har dere hatt deres? :)

De er nærmest evigvarende.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Eg synast at prisen er så stiv. Er det verdt pengane å kjøpe seg ein slik?

Skrevet

Jeg har hatt min i godt over et år nå. Hva er det de koster, 79,- eller noe? Synes ikke det er så ille fordelt utover et helt år med leppepleie. :)

AnonymBruker
Skrevet

Eg synast at prisen er så stiv. Er det verdt pengane å kjøpe seg ein slik?

:overrasket:

• Liker 4
Gjest Loverdose
Skrevet

EOS lipbalmene er garantert verdt pengene, ja. Har ikke vært borti noe bedre. :rodmer: Kjøpte meg ny i dag, den grønne! Den er så god. Men liker egentlig best den oransje, dessverre var det ikke flere igjen av dem...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker best den gule, ekstra bonus at den har SPF 15.

Gjest barista
Skrevet

Jeg bruker disse mye. Og for min del er det forbruksvarer. Fikk 6 stk til jul, eller adventskalender, og 4 av de er brukt opp. Samt 2 av de synger på siste tone.

For min del er det verdt pengene. :-)

Skrevet

Min varer i noen måneder(3-4 kanskje?), men jeg smører meg OFTE da:) Synes ikke den er dyr jeg da, er vel heller en av de billigste jeg har brukt hvertfall.. :sjenert:

Skrevet

Jeg har fire liggende; en i skolesekken, en ved senga, en ved pcen og en ved sofaen. Siden jeg bruker jevnt av alle varer de lenge. Da jeg bare hadde én brukte jeg den opp på tre-fire mnd. Bestiller på ebay, og da fikk jeg fire leppepomader og en håndkrem for under 200 kroner ;)

AnonymBruker
Skrevet

3-4 mnd er jo lenge syns jeg. :) Kjøpte en i går forresten. Den grønne. Liker den veldig godt. :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er TS som svarte over her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...