Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jeg har sittet og tenkt leenge på om vi skal kjøpe en uro over den nye sengen til lillegutt som nå øyeblikk blir 5 mndr.

men så tenker jeg...hva gjør det med søvnen når de ikke er vandt med stimuli i sengen fra før av og har lært å finne søvnen selv?

vil det potensielt ødelegge det at han sovner fort av seg selv når vi legger han eller vil det heller virke mer søvndyssende?

hva tror dere?

er det noe vits å kjøpe uro nå som han er 5 mndr?hvor lenge bruker de det?

Endret av ^me^
Skrevet

Tror ikke jeg ville investert i den nå. Å venne de til å sovne til stimuli er ingen lur ting.

Her har den hengt på lekegrind eller over vuggen i stua og den har ikke brukt noe særlig lenger enn 6-7 mnd og ikke i forbindelse med soving.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han allerede har en god rutine ville jeg ikke kjøpt en uro, itilfelle det skulle ødelegge noe.

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Her ble hun bare gira av uroen,så den ble fjerna fra senga veldig raskt :gjeiper:

Skrevet

Nei, ikke kjøp uro. Vi bruker vår av og til, som oftest når jeg skal "kjøpe" et kvarter til om morgenen, sånn at jeg kan slumre litt til. Kunne sikkert ha pakket den vekk allerede nå, da den er litt i veien når jeg skal legge babyen vår nedi senga.

Gjest finpåvin
Skrevet

Min ble mer gira av uroen :gjeiper:

Skrevet

ok, da styrer jeg unna uroen :)

tusen takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...