^me^ Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 (endret) jeg har sittet og tenkt leenge på om vi skal kjøpe en uro over den nye sengen til lillegutt som nå øyeblikk blir 5 mndr. men så tenker jeg...hva gjør det med søvnen når de ikke er vandt med stimuli i sengen fra før av og har lært å finne søvnen selv? vil det potensielt ødelegge det at han sovner fort av seg selv når vi legger han eller vil det heller virke mer søvndyssende? hva tror dere? er det noe vits å kjøpe uro nå som han er 5 mndr?hvor lenge bruker de det? Endret 15. mai 2012 av ^me^
Merlion Skrevet 15. mai 2012 #2 Skrevet 15. mai 2012 Tror ikke jeg ville investert i den nå. Å venne de til å sovne til stimuli er ingen lur ting. Her har den hengt på lekegrind eller over vuggen i stua og den har ikke brukt noe særlig lenger enn 6-7 mnd og ikke i forbindelse med soving.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #3 Skrevet 15. mai 2012 Hvis han allerede har en god rutine ville jeg ikke kjøpt en uro, itilfelle det skulle ødelegge noe.
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 15. mai 2012 #4 Skrevet 15. mai 2012 Her ble hun bare gira av uroen,så den ble fjerna fra senga veldig raskt :gjeiper:
Niennas Skrevet 15. mai 2012 #5 Skrevet 15. mai 2012 Nei, ikke kjøp uro. Vi bruker vår av og til, som oftest når jeg skal "kjøpe" et kvarter til om morgenen, sånn at jeg kan slumre litt til. Kunne sikkert ha pakket den vekk allerede nå, da den er litt i veien når jeg skal legge babyen vår nedi senga.
^me^ Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 15. mai 2012 ok, da styrer jeg unna uroen tusen takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå