AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 Dette er jo litt sleipt, men kan det være et forsøk verdt? Spesielt dersom man primært ikke er ute etter noe varig? Mange vil nok være svært negative til dette. Men det er nå så. Selv er jeg en mann på 41. Det kan jo finnes vakre damer på min alder, men generelt sett har jeg større seksuell tiltrekning mot damer under 30. De har det ikke vært så lett å få kontakt med via nettet. Jeg antok at noe av grunnen var aldersforskjellen. Det fins såpass mange slitne satte menn på min alder at yngre damer nok tenker bitter gammel gris bare de får en melding fra en på 41. Ifjor sommer tok jeg en spansk en og endret alderen i profilen min drastisk, faktisk helt ned til 32 år. Det tok ikke lang tid før jeg møtte ei på 21, og daten gikk bra. Noen glass vin og litt french kissing. Vi møttes noen flere ganger, og et par uker senere overnattet hun og det gikk som det ofte går. Vi møtes etter det for sex en del ganger. Og sex'en var veldig bra. Men utover høsten gled vi fra hverandre. Jeg "rakk" faktisk aldri å si hvor gammel jeg egentlig er. Nå i det siste har hun begynt å kontakte meg igjen, og spør om jeg vil bli lekevennen hennes igjen. Kanskje det er vårkåtheten som spiller inn. Bør jeg si nei, si det som det er, at jeg er egentlig for gammel for deg, dette er ikke bra for deg, dette kan du ta skade av, jeg kunne jo vært pappaen din. Det ville nok mange av hennes venninner fortelle henne. Det intuitive svaret på spørsmålet er nok "si hvor gammel du egentlig er, så kan hun få svare da". Men det kan jo isåfall ta fra oss begge muligheten til noe nydelig. Jeg tenker imidlertid som så at det man ikke vet, det har man ikke vondt av. Det er tross alt ikke et seriøst forhold hun etterspør, kun deilig sex. Eller ...? Foreløbig holder jeg henne på vent.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #3 Skrevet 15. mai 2012 Jeg har blitt lurt på den måten, og løgn er løgn uansett. Hva gjør du den dagen du eventuelt møter den du virkelig ønsker å dele livet med, og hele forholdet starter med en løgn? Jeg skal fortelle min historie, som er mye verre enn din, for å si det slik. Chattet med en fyr, som fortalte han var 38 år gammel. Fikk se bilde av han, som han fortalte var tatt for ca 10 år siden, og han var veldig sjarmerende. Jeg ba om å få et nyere bilde, men det kom alltid noe i veien. Jeg skulle møte han, og opp møtte en mann som var langt over 38 og som ikke lignet noe på det bildet for å si det slik. Jeg sa min ærlige mening til han, og han ble forbanna på meg at jeg kunne være så overfladisk. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #4 Skrevet 15. mai 2012 jeg synes faktisk det er meget dårlig gjort. jeg er selv 22 . og når det gjelder forhold vil jeg treffe folk mellom 26-35 .å jeg ville ikke blitt glad om jeg ble lurt. har hatt sex med en en som var 48. det er helt ok siden han sa alderen sin å så mer ut som han var rundt 30. men ikke lyve. så forresten eksen min på sånn nettside han er over 30 og løy å sa han var 28. helt tåpelig å lyve om slikt synes jeg. 1
Fanderay Skrevet 15. mai 2012 #5 Skrevet 15. mai 2012 I disapprove Alt som bygger på en løgn har en tendens til å falle sammen med et smell. Hva hvis hun blir gravid, hva hvis hun plutselig vil ha noe mer, hva hvis hun oppdager det ved en tilfeldighet. Jo lenger du eventuelt lurer henne jo verre blir det. Du vet svaret selv, du skrev det "si hvor gammel du egentlig er, så kan hun få svare da".
Ibanez Skrevet 15. mai 2012 #7 Skrevet 15. mai 2012 Det er lett å søke deg opp på nett når man har ditt etternavn eller adresse, og finne ut hvor gammel du er. Det er også skikkelig dårlig gjort. Du kan heller presisere ønske om alder i profilen din? Det er nok en del som tenner på eldre menn.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #9 Skrevet 15. mai 2012 jeg synes faktisk det er meget dårlig gjort. jeg er selv 22 . og når det gjelder forhold vil jeg treffe folk mellom 26-35 .å jeg ville ikke blitt glad om jeg ble lurt. har hatt sex med en en som var 48. det er helt ok siden han sa alderen sin å så mer ut som han var rundt 30. men ikke lyve. Interessant. Ville du datet noen på 48 fra Sukker, eller ville du automatisk diskvalifisert ham på bakgrunnen av alderen hans - bildene er det jo ikke alltid like lett å stole på når man er så gammel og ser ut som 30. Min antagelse er at det må være bortimot umulig å finne noen på 22 når man er 48 via nettdating. Kanskje han kunne skrevet noe a.la. "Jeg er 48 år og jeg foretrekker sofistikerte damer med selvtillit, livserfaring og stil. Min erfaring er at dette er personavhengig, og ikke alltid noe som kommer med alderen. Så, fortell meg, hva er din beste egenskap, hvis du tillater deg å skryte litt av deg selv for en gangs skyld?"
Mr.Omg Skrevet 16. mai 2012 #10 Skrevet 16. mai 2012 Dust! Det er det JEG har å si om saken! What she said! Hadde jeg holdt på en ei jeg trodde var 32, men som viste seg å være 40+ hadde jeg sagt "hva faen?! Er du dum i hode? " 1
eva-80 Skrevet 16. mai 2012 #11 Skrevet 16. mai 2012 Jeg synes ikke alderen har noe å si så lenge de skal ha bare sex. Og hvis det er inngangen så hvorfor ikke? Ville derimot ikke bygge et forhold med samma dama. La oss snu på det... Hva om hun ønsker å vise seg eldre av en eller anna grunn? Ville dere sutre like mye om det viser seg at damen er 21 istedenfor 27 ? Ser han yngre ut, holder seg bra og holder mål i senga så er det ett fett hvor gammel han er. 1
Piper Skrevet 16. mai 2012 #12 Skrevet 16. mai 2012 Jeg synes ikke alderen har noe å si så lenge de skal ha bare sex. Og hvis det er inngangen så hvorfor ikke? Ville derimot ikke bygge et forhold med samma dama. La oss snu på det... Hva om hun ønsker å vise seg eldre av en eller anna grunn? Ville dere sutre like mye om det viser seg at damen er 21 istedenfor 27 ? Ser han yngre ut, holder seg bra og holder mål i senga så er det ett fett hvor gammel han er. Men da må han finne en dame som ikke bryr seg om alderen, og ikke lure damene bare fordi han selv ikke får napp med å være ærlig. Det tar gjerne litt lengre tid å finne en dame, men da finner man en som aksepterer en for den man er istedet for noe man tror han er. For noen betyr alder mye, og det er helt og holdent deres valg å få lov til å bestemme det selv. For andre betyr ikke alderen noe, og det er de personene man søker.
eva-80 Skrevet 16. mai 2012 #13 Skrevet 16. mai 2012 Men da må han finne en dame som ikke bryr seg om alderen, og ikke lure damene bare fordi han selv ikke får napp med å være ærlig. Det tar gjerne litt lengre tid å finne en dame, men da finner man en som aksepterer en for den man er istedet for noe man tror han er. For noen betyr alder mye, og det er helt og holdent deres valg å få lov til å bestemme det selv. For andre betyr ikke alderen noe, og det er de personene man søker. Jeg tror de aller leste dømmer folk etter alderen ( kategoriserer ) bevisst eller ubevisst. Jeg kan også si at jeg er ikke nøye på alderen, men velger bort menn bort som er over 36 . ( er 32 selv ) Jeg skjønner at det er stort aldersforskjell allerede om han skulle si at han er 34 istedenfor 41 , men velger hun å ha sex med noen som er såpass mye eldre, så noen år til eller fra spiller ikke rolle for å ha sex. Viktigst blir uansett størrelsen, teknikk, utholdenhet og hva han kan egentlig. En fordel å ikke ha potensproblemer da det er min private mening da. 1
Gjest Tidssone Skrevet 16. mai 2012 #14 Skrevet 16. mai 2012 Ah. Jeg er på din alder. ville du tenkt det var greit at det sto 32 år i profilen min? 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #15 Skrevet 16. mai 2012 Ah. Jeg er på din alder. ville du tenkt det var greit at det sto 32 år i profilen min? Så lenge du ser ikke en dag eldre ut enn 32 og vi skal ha bare sex ? Heilt greit. Ikke TS. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #16 Skrevet 16. mai 2012 LOSER.... jeg har møtt noen karer fra nett... så får jeg fullt navn og jeg sjekker fødselsåret deres. et par av dem løy seg hele 10 år yngre... jeg konfronterte dem aldri med at jeg visste sannheten (siden jeg bare møtte dem for sex) men de mister respekten min. så hvis du tar sjansen på å drite deg ut så værsågod.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 16. mai 2012 #17 Skrevet 16. mai 2012 Er du åpen om at det er sex du er ute etter, eller lyver du om det også?
eva-80 Skrevet 16. mai 2012 #18 Skrevet 16. mai 2012 Er du åpen om at det er sex du er ute etter, eller lyver du om det også? Står i hovedinnlegget at det er snakk om bare sex om jeg tolker siste setningene riktig.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #19 Skrevet 16. mai 2012 Jeg var ute for noe av det samme. Traff en mann etter dating på nett. At jeg traff ham var bare pga tidsfordriv. Jeg visste nemlig at mannen var 11 år eldre enn det han sa. Juger du i starten så kan alt annet være jug.
eva-80 Skrevet 16. mai 2012 #20 Skrevet 16. mai 2012 Ja, men så her er det snakk om bare sex. Det har ikke noe å si hvor gammel han er så lenge han leverer varene. Dating er noe annet.. der er det helst et ønske om noe mere med tiden. Da skal man ikke juge. Men det er lettere å få napp med yngre profil. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå