Gjest VesleMars Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 Fruktmusli med melk, stor porsjon En liten neve nøtteblanding Et grovt rundstykke med masse makrell i tomat og masse agurk Noen druer Tomatsuppe med egg, litt makaroni og bønner 1 og 1/2 porsjon Noen druer, et halvt eple og bringebær med 2-3 ss mager vaniljekesam. Mye?
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #2 Skrevet 15. mai 2012 Du tuller nå? disse hjelp jeg har spist meg feit på en drue-trådene må da vel stoppe opp snart vel? 2
kråkefjas Skrevet 15. mai 2012 #3 Skrevet 15. mai 2012 Fruktmusli med melk, stor porsjon En liten neve nøtteblanding Et grovt rundstykke med masse makrell i tomat og masse agurk Noen druer Tomatsuppe med egg, litt makaroni og bønner 1 og 1/2 porsjon Noen druer, et halvt eple og bringebær med 2-3 ss mager vaniljekesam. Mye? Kommer veldig an på. Er du en meter høy, veier 20kg og ligger urørlig hele dagen er det litt mye. Er du forholdsvis normal er det bare frokost.
Gjest VesleMars Skrevet 15. mai 2012 #4 Skrevet 15. mai 2012 Bare frokost, hihi Bare føler selv det er mye for er så stappa. Og har planer om en god kveldsmat for å si det sånn
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #5 Skrevet 15. mai 2012 Bare frokost, hihi Bare føler selv det er mye for er så stappa. Og har planer om en god kveldsmat for å si det sånn Bra =) Spis kvelds med GOD samvittighet =)
Gjest VesleMars Skrevet 15. mai 2012 #6 Skrevet 15. mai 2012 Hihi, der kan du de hvor "feil" man la ta av å spise litt annerledes en dag. Spiser absolutt ikke lite mat til vanlig.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #7 Skrevet 15. mai 2012 Jepp =) Jeg har bare spist 2 skiver idag, så jeg burde skjemmes...... Men skal spise middag om en halvtimes tid =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå