AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #1 Del Skrevet 15. mai 2012 Hei! Jeg bor ved Bergen Storsenter (ved jernbanestasjonen). Har aldri tatt buss i denne byen før, og jeg må til Vilhelm Bjerknesvei for å ta eksamen. Noen som kan hjelpe meg med hvilken buss jeg skal ta og hvorfra? Da hadde jeg blitt superglad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fandenivoldsk Skrevet 15. mai 2012 #2 Del Skrevet 15. mai 2012 skyss.no! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #3 Del Skrevet 15. mai 2012 skyss.no! Takk! Men har sjekket der, og jeg skjønner det ikke Må jeg ta bybanen? Vil helst ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stud.nhh Skrevet 15. mai 2012 #4 Del Skrevet 15. mai 2012 Du kan også ta buss nr. 3 fra Stadsporten til Sletten senter, og deretter gå til Vilhelm Bjerknes' vei. Stadsporten busstopp finner du ved å gå til Grand Terminus Hotell, følge Jernbanebakken helt opp og så ta til høyre. Følg Kalfarveien ca. 150 meter, og du er ved busstoppet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fandenivoldsk Skrevet 15. mai 2012 #5 Del Skrevet 15. mai 2012 (endret) Har du mulighet til å gå bort til torget? (busstoppet ved Hanseatisk Museum) da kan du ta buss nummer 3 til Sletten Senter og gå derfra Godt mulig det finnes et bedre alternativ, men jeg har ikke tatt så alt for mye buss i Bergen selv bortsett fra de jeg vanligvis tar Edit: se der ja! Noen som er mer kjent enn meg :D Endret 15. mai 2012 av Fnisu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #6 Del Skrevet 15. mai 2012 Tusen tusen takk! Kjempesnilt av dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå