Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at mange her er veldig i mot at man skal pynte seg på trening, og det er jeg også. Men nå er jeg jæææævli feit og ser sykt ekkel ut fra før, og i tillegg må jeg gå med skikkelig stygge treningsklær fordi jeg finner ikke noe som passer, og akkurat nå har jeg uansett ikke råd til å oppdatere garderobe.

Men jeg trener med PT, og jeg føler meg bare så ekkel. Synes det er ubehagelig å trene med foundation/pudder, men jeg har veldig ujevn hud så det er egentlig her problemet ligger. I tillegg blir jeg veldig tørr på leppene når jeg trener, men om jeg tar på meg lypsyl før trening føler jeg det bare legger seg i munnvikene...

Jeg er veldig pen når jeg sminker og styler meg, men jeg blir svett i ansiktet og må tørke meg når jeg trener, og da tørker jeg jo vekk sminken, og så har jeg sminke i halve ansiktet osv. Og det ser enda verre ut.

Men hva gjør du for å føle deg vel på trening? (Bortsett fra i klesveien, den kan jeg ikke gjøre noe med akkurat nå)

(Og ja jeg vet at man skal ikke pynte seg før trening, men jeg føler meg skikkelig EKKEL og råtten!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gjerne på et lite lag mineralfoundation og concealer på de verste områdene. Når jeg tørker meg i ansiktet trykker jeg bare håndkledet i ansiktet så jeg ikke gnikker sminken utover. Bruker også mascara og skygge på brynene. Setter håret opp i en kledelig hestehale.

Skrevet

- fletter håret (dette både holder håret borte OG ser fint ut)

- tar på ansiktskrem så huden føles frisk

- napper og fikser øyenbryn

- sko i freshe farger, da kan alt annet være så kjedelig det bare vil

- dusjer før trening, faktisk. ikke nødvendigvis rett før, men samme dag i hvert fall, så jeg føler meg ikke både skitten OG svett ;)

- neglelakk

• Liker 1
Skrevet

Når jeg føler meg svett og ekkel så tar jeg bare en titt på musklene mine i speilet, og humøret er igjen på topp.

• Liker 2
Gjest barista
Skrevet

Jeg kjenner meg igjen i mye av det du sier. Følte meg veldig uvel, og mente at andre rundt meg så veldig ålreit ut.

Jeg prøvde å legge på ett lite lag med pudder, men det resulterte i at hele håndkle var brunt og usmakelig etter litt svettis.

Hva jeg gjør nå for å føle meg litt fresh, er å f.eks. ha ålrait treningssko, ta på litt maskara (jeg føler det hjelper). Tar på litt musikk, og prøver å gi f... i alle andre. :-) Jeg vet at jeg ser fryktelig ut, hater det. Men det er faktisk ikke så mye jeg kan gjøre med det. Dessverre..

Så får de som vil se flotte ut på trening, med sminke.. Men jeg gir heller 100 % og svetter som gal for å få noe ut av treningen, enn å passe på å se OK ut, og ikke svette for mye for at sminken skal sitte.

Skrevet

Hvis jeg ser helt død ut har jeg litt concealer under øynene og øyenbrynspudder i øyenbrynene. Hjelper alltid å ha et hårbånd i en knæsj farge i håret (har kort hår). Bortsett fra det har jeg ingen triks. Føler meg sjelden ille på trening, og ser ikke noe poeng i å fikse meg mye siden jeg alltid blir knallrød i ansiktet og svett.

Skrevet

Det er jo ikke meningen man skal se pen og pyntet ut på trening. Man skal trene kroppen, og da blir man svett, andpusten, rød og varm.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Skoa mine er ganske fine faktisk så de er jeg fornøyd med.

Jeg har veldig glatt hår så jeg har vansker for å gjøre noe annet enn å sette det i hestehale. Er skikkelig dårlig til å flette håret.

Skal passe bedre på at øyenbryna er fikset, de er helt svarte så trenger ikke å fylle i med noe.

Men hva gjør dere med leppene da?

Skulle ønske det var noe mer jeg kunne gjort med huden..

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke meningen man skal se pen og pyntet ut på trening. Man skal trene kroppen, og da blir man svett, andpusten, rød og varm.

Ja jeg vet det, men jeg ser så dass ut at jeg får lyst å gråte når jeg ser meg i speilet. Det blir bedre når jeg blir tynnere og kan velge penere treningstøy, men nå er jeg for feit for alt.

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg føler meg svett og ekkel så tar jeg bare en titt på musklene mine i speilet, og humøret er igjen på topp.

Men jeg har ingenting å se på i speilet annet en FLESK og FETT.

AnonymBruker
Skrevet

Sånn for å sette det på spissen; blir det noe mindre FLESK og FETT av å droppe treninga? Neppe. Du gjør en veldig bra og tøff greie, du har til og med skaffet deg pt og det er det mange som ikke tør! Vil du ha respekt fra de du trener med er oppskriften å trene hardt og godt, og det spiller absolutt ingen rolle hvordan du ser ut. Tvert i mot er det bedre jo mer svett og sliten du blir, for det betyr at du er på vei mot noe. Ikke la deg bli usynlig, ta denne dine sjansen til å snu selvbildet ditt. Du hører like mye hjemme på trening som alle andre, hold hodet høyt og vær stolt av din egen innsats. Flinka!

• Liker 8
Gjest Tinkerbell
Skrevet (endret)

Men jeg har ingenting å se på i speilet annet en FLESK og FETT.

Ikke tenk sånn! Snart vil du også se at du har trent frem litt muskler :) Dessuten så vil du nok bli litt slankere også, så gled deg heller over om hvor fantastisk du kommer til å se ut.

Jeg sminker meg ikke når jeg skal trene, men har altid en høy hestehale og utrolig kule sko. Pleier å ta på en svak parfyme, er jeg tørr på leppene så tar jeg på en av eos sine leppepomader. Har ikke opplevd at det legger seg i munnviken.

Endret av Tinkerbell
AnonymBruker
Skrevet

jeg føler meg veldig fin på trening.blir ofte sjekket opp der og.

jeg tar noenganger sol ellers så bruker jeg spraytan så huden ser fin ut.

jeg setter håret opp i en sånn tingeling ball oppå hodet eller fletter det.

har perfekte vokset øyebryn ,farge vipper og bryn .

har fine joggesko i en fin farge. har gjerne en trenings thigsts eller en stramere bukse og en løserere topp.så føler ejg meg bra og når jeg holder på:)

bruker body splash i en god fresh lukt og selvfølgelig deo.

så jeg føler meg meget bra på trening.

Gjest Daenerys
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt dette med å føle seg så vel, fresh, og vakker på trening. Jeg er der for å svette! Da ser det åpentbart ikke pent og fresht ut!

AnonymBruker
Skrevet

Sånn for å sette det på spissen; blir det noe mindre FLESK og FETT av å droppe treninga? Neppe. Du gjør en veldig bra og tøff greie, du har til og med skaffet deg pt og det er det mange som ikke tør! Vil du ha respekt fra de du trener med er oppskriften å trene hardt og godt, og det spiller absolutt ingen rolle hvordan du ser ut. Tvert i mot er det bedre jo mer svett og sliten du blir, for det betyr at du er på vei mot noe. Ikke la deg bli usynlig, ta denne dine sjansen til å snu selvbildet ditt. Du hører like mye hjemme på trening som alle andre, hold hodet høyt og vær stolt av din egen innsats. Flinka!

Jeg har ikke planer om å slutte å gå, og jeg driter jo til en viss grad i det. Som sagt så er jeg også en av de som ikke syns noe om å pynte seg før trening. Men jeg tenker at det går an å føle seg vel fordiom. Og det gjør jeg ikke nå. Er litt sånn at jo bedre jeg føler meg jo mer energi og selvtillit får jeg. Men det blir vel bedre etterhvert og så kan jeg kjøpe meg noen penere treningsklær når jeg har fått bort noen kilo :)

Men er det noen flere som sliter med leppeproblemer? At de blir tørre, men når man tar på lypsyl så legger det seg i munnviken?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt dette med å føle seg så vel, fresh, og vakker på trening. Jeg er der for å svette! Da ser det åpentbart ikke pent og fresht ut!

Jeg vet, jeg vet, men jeg tror ikke du hadde følt deg noe særlig bra hadde du måttet gå rundt som meg. Prøver bare å finne måter jeg kan føle meg mer vel på.

La det ikke bli en diskusjon rundt pynting/ikke pynting.

AnonymBruker
Skrevet

jeg føler meg veldig fin på trening.blir ofte sjekket opp der og.

jeg tar noenganger sol ellers så bruker jeg spraytan så huden ser fin ut.

jeg setter håret opp i en sånn tingeling ball oppå hodet eller fletter det.

har perfekte vokset øyebryn ,farge vipper og bryn .

har fine joggesko i en fin farge. har gjerne en trenings thigsts eller en stramere bukse og en løserere topp.så føler ejg meg bra og når jeg holder på:)

bruker body splash i en god fresh lukt og selvfølgelig deo.

så jeg føler meg meget bra på trening.

Trener gullmusa? :omg:

• Liker 5
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg vet at mange her er veldig i mot at man skal pynte seg på trening, og det er jeg også. Men nå er jeg jæææævli feit og ser sykt ekkel ut fra før, og i tillegg må jeg gå med skikkelig stygge treningsklær fordi jeg finner ikke noe som passer, og akkurat nå har jeg uansett ikke råd til å oppdatere garderobe.

Men jeg trener med PT, og jeg føler meg bare så ekkel. Synes det er ubehagelig å trene med foundation/pudder, men jeg har veldig ujevn hud så det er egentlig her problemet ligger. I tillegg blir jeg veldig tørr på leppene når jeg trener, men om jeg tar på meg lypsyl før trening føler jeg det bare legger seg i munnvikene...

Jeg er veldig pen når jeg sminker og styler meg, men jeg blir svett i ansiktet og må tørke meg når jeg trener, og da tørker jeg jo vekk sminken, og så har jeg sminke i halve ansiktet osv. Og det ser enda verre ut.

Men hva gjør du for å føle deg vel på trening? (Bortsett fra i klesveien, den kan jeg ikke gjøre noe med akkurat nå)

(Og ja jeg vet at man skal ikke pynte seg før trening, men jeg føler meg skikkelig EKKEL og råtten!)

På trening blir man svett og jævlig og ser lite fresh ut når man er ferdig uansett, så jeg driter i at jeg ikke er fresh på trening.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nøytralt treningstøy på meg. Det går i svart. Aldri mer sminke enn mascara og øyenskygge og rouge og da er det rett fra jobb. Drar jeg rett på trening hjemmefra så er det null sminke. Jeg ser ikke på andre og konsentrerer meg kun om min trening. Trener en del gruppetimer og når treningen har startet så har man nok med seg selv og egen innsats. Etter trening så er vi like svette alle mann.

AnonymBruker
Skrevet

Til TS. Lypsyl er dårlige greier. I budsjettklassen så er Eos sin leppepomade helt fin. Den gir fukt. Kjøpes på Vita eller apotek for rundt 80 kr. Jeg bruker den fra md formulation. Koster et sted mellom 100-200 kr. Den gir masse fukt så jeg trenger egentlig bare å bruke den et par ganger om dagen. Ta den på før du legger deg og du våkner opp med myke lepper.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...