AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 Har bestilt en vare som kostet rundt 300 kr på feelunique så må jo betale toll og sånn. Men jeg har aldri vært borti det. Hva gjør man? Får jeg hentelapp i posten, går ned til postkontoret, betaler toll og sånn og så får jeg pakken + kvittering? (kvittering sånn at jeg kan få tilbake tollpengene )
Gjest Vodka Skrevet 15. mai 2012 #2 Skrevet 15. mai 2012 Du får hentelapp. Det står hvor mye du skal betale på den. På posten leverer du lappen, og så må du betale det du skal og du får pakken din. Kvittering får du, eller be om å få det hvis de ikke spør. 1
Gjest barista Skrevet 15. mai 2012 #4 Skrevet 15. mai 2012 Hei, Feelunique er ganske ålreit der, det er ikke alltid du må betale det. Noen ganger skriver de summen litt lavere, det har jeg ofte erfart. Har også erfart at den korrekte summen står påført ca. 300, men slipper likevel å betale. Jeg forstår ikke hvorfor, men protesterer hellere ei. :-) Men, hvis du må. Så får du en hentelapp. På hentelappen vil det stå hvor mye du må betale. Det vil stå spesifisert. :-) Så da vet du hvor mye du må punge ut med når du kommer for å hente. Du tar vare på kvitteringen, tar bilde av den, og sender en mail til de. Hi. I recently purchased items from your webside, that extended our tax limit of 200 NOK. Please refund these costs, see attachment for receip. xx NOK, the amount in GBP is XX Order ref: XX XXXXXXX My account number in Norway: XXXX XX XXXXX
Gjest badeand1 Skrevet 15. mai 2012 #5 Skrevet 15. mai 2012 (endret) Der var anonymiteten min vekk ja, men uasett. Tusen takk. ^^ Endret 15. mai 2012 av Mortem 2
Gjest Swarovski Skrevet 15. mai 2012 #6 Skrevet 15. mai 2012 Jeg har også opplevd at pakker på ca 30£ kommer gjennom uten å måtte betale toll. Jeg har alltid antatt at de har sett feil, og trodd det stod $, i stedet for £. Før pleide Feelunique å skrive ned verdien med ca 3£, siden det var shipping-delen av vareverdien. Men det tror jeg de har sluttet med. Og så det jeg egentlig skulle kommentere: Du trenger ikke skrive ned bankkontonr ditt i mailen til Feelunique. De tilbakebetaler automatisk til paypal/det kortet du har brukt. SÅ hvis du har brukt visa kortet, går det rett inn på bankkontoen din
Jadzia626 Skrevet 15. mai 2012 #7 Skrevet 15. mai 2012 Da jeg bestilte fra feelunique var pakken på godt over 200 kroner, men jeg fikk bare en hentelapp i posten og måtte ikke betale noe som helst. Vet ikke om jeg bare var heldig da ...
Gjest -_Tove_- Skrevet 16. mai 2012 #8 Skrevet 16. mai 2012 Jeg har betalt toll/moms hver eneste gang jeg har kjøpt noe fra feelunique, så vil tro du bare var heldig :gjeiper: Har fått pengene refundert hver gang også da.
kills Skrevet 16. mai 2012 #9 Skrevet 16. mai 2012 Jeg har også betalt toll/moms hver gang jeg har bestilt fra Feelunique, men de betaler jo tilbake så det er ikke noe problem.
Gjest badeand1 Skrevet 16. mai 2012 #10 Skrevet 16. mai 2012 Jeg har også opplevd at pakker på ca 30£ kommer gjennom uten å måtte betale toll. Jeg har alltid antatt at de har sett feil, og trodd det stod $, i stedet for £. Før pleide Feelunique å skrive ned verdien med ca 3£, siden det var shipping-delen av vareverdien. Men det tror jeg de har sluttet med. Og så det jeg egentlig skulle kommentere: Du trenger ikke skrive ned bankkontonr ditt i mailen til Feelunique. De tilbakebetaler automatisk til paypal/det kortet du har brukt. SÅ hvis du har brukt visa kortet, går det rett inn på bankkontoen din Ååh! =D Takk for at du sa ifra. ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå