smile Skrevet 29. januar 2004 #1 Del Skrevet 29. januar 2004 ...til å vaske flasker med, hvor får man kjøpt det????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 29. januar 2004 #2 Del Skrevet 29. januar 2004 Etter mye om og men fant jeg til slutt en på max 20. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 29. januar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 29. januar 2004 Etter mye om og men fant jeg til slutt en på max 20. max 20???? LIgger det i Oslo, isåfall hvor? Er ikke så veldig godt kjent for jeg bor ikke der men er vel innom av og til. Rart de ikke har det andre plasser eller er vi litt for gammeldagse Arwen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zup Skrevet 29. januar 2004 #4 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg har kjøpt min flaskekost i en jernvareforretning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 29. januar 2004 #5 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg fant sånn kost på Coop OBS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 29. januar 2004 #6 Del Skrevet 29. januar 2004 Max 20 er vel stort sett gammle tiern. Skulle tro de har det i butikker med babyutstyr også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2004 #7 Del Skrevet 30. januar 2004 Tror jeg kjøpte min på Maxi. Vil tro at større daglivareforretninger har dette i vaskemiddelavdelingen. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 30. januar 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 30. januar 2004 okei! Jeg får vel ta meg en runde. Takk for svar!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 30. januar 2004 #9 Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg fant min på Rimi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå