Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om disse kapslene har strø innhold eller pulver innhold, slik at man kan åpne kapslene og helle det ut for og blande det i mat?

Jeg svelger ikke tabletter, og vil ikke betale 800 kroner for noe som ikke går an for meg og bruke.

http://www.x-life.no/frenzy_fat_stop/P_731

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest Solsmil
Skrevet

Hva er vitsen med å betale 800kr for noe som ikke funker uansett?

Gjest barista
Skrevet

Hei.

Det finnes to piller som jeg vet at fungerer. Det er noen på resept, og Alli. Begge går ut på det samme, men Alli (som er uten resept) har mindre virkestoffer i det for å kunne selge det uten resept.

De virker begge, spørsmålet er bare om du vil gjøre det. Var inne på tanken selv, men etter å ha pratet med bekjente orker jeg det ikke.

Det den gjør er å skille ut all fettet fra maten du spiser. Slik at når du går på do er det rent fett som kommer ut, det stinker, og du vil ha problemer med å skylle det ned i toalettet. Så planlegg dine måltider, og vær obs på å ha toaletter rundt deg dersom du vil prøve det. Jeg anbefaler deg å google det, lese litt om det før du går til innkjøp. Vit hva du har forran deg.

Lykke til :-)

Skrevet

Og drite fett høres ikke særlig lokkende ut , så tror jeg unngår det.

Om slankepillene jeg vurderer virker eller ikke får jeg finne ut personlig.

Noen som vet om det er strø-eller pulverform i tablettene? :sjenert:

Gjest BabyBlue
Skrevet

Vet at piller med grønn te, pepper og chilli i hvert fall skal booste forbrenningen.

Gjest barista
Skrevet

Om slankepillene jeg vurderer virker eller ikke får jeg finne ut personlig.

Fortell gjerne om de har virket for din del :-)

AnonymBruker
Skrevet

De pillene du linker til fungerer ikke, det har min venninne funnet ut. Hun prøvde de og de gjorde ikke en dritt. Eller ok, kanskje hun gikk ned 0,5kg, om hun var heldig.

Det hun derimot tapte MASSE vekt på var den pilla Barista beskriver. Ikke Alli, men den du får på resept. Men som venninnen min sa "ikke faen om hun går gjennom det igjen". Hun kunne ikke spise noe med fett i, så det sier seg selv at alle måltidene ble supersunne og hun spiste lite. Hun raste ned i vekt. Vel nede i den vekten hun ville være, fant hun et kosthold hun kunne leve med, samt faste treninger, og pga det har hun ikke gått opp i vekt igjen.

Men bivirkningene er ekle altså, det Barista beskriver er helt sant, man driter rett og slett rent fett som kan tette til toalettet, derfor må man ofte helle nedi fettløsende rensemiddel for ikke å ødelegge doen.

Skrevet

Hei.

Det finnes to piller som jeg vet at fungerer. Det er noen på resept, og Alli. Begge går ut på det samme, men Alli (som er uten resept) har mindre virkestoffer i det for å kunne selge det uten resept.

De virker begge, spørsmålet er bare om du vil gjøre det. Var inne på tanken selv, men etter å ha pratet med bekjente orker jeg det ikke.

Det den gjør er å skille ut all fettet fra maten du spiser. Slik at når du går på do er det rent fett som kommer ut, det stinker, og du vil ha problemer med å skylle det ned i toalettet. Så planlegg dine måltider, og vær obs på å ha toaletter rundt deg dersom du vil prøve det. Jeg anbefaler deg å google det, lese litt om det før du går til innkjøp. Vit hva du har forran deg.

Lykke til :-)

Hvis det stemmer det du sier at "Alli" gjør at kroppen ikke tar opp fett forstår jeg rett og slett ikke at det er lov å selge. Fett har jo en sinnsykt viktig oppgave i kroppen. Absolutt ALLE cellene i kroppen har fettsyrer i seg og trenger det for å fungere.

TS: Drit i slankepiller. Det eneste de slanker er lommeboken. Skal du ned i vekt må du tenke på kostholdet i sin helhet. Det aller lureste du kan bruke pengene dine på er litteratur som kan hjelpe deg å forstå hvorfor ting er som de er.

Du trenger ikke kjøpe avanserte bøker om kosthold myntet på ernæringsfysiologstudenter, men det finnes en rekke gode bøker med forskjellige fremgangsmåter til hvordan du kan forbedre kostholdet og på den måten få en varig vektnedgang.

Jeg har selv ikke lest denne boken, men jeg har hørt mange skryte av den. http://www.adlibris.com/no/product.aspx?isbn=0307474259

Ikke er den dyr heller.

Skrevet

De virker garantert ikke såsant de ikke inneholder amfetamin!!

Gjest barista
Skrevet

Hvis det stemmer det du sier at "Alli" gjør at kroppen ikke tar opp fett forstår jeg rett og slett ikke at det er lov å selge. Fett har jo en sinnsykt viktig oppgave i kroppen. Absolutt ALLE cellene i kroppen har fettsyrer i seg og trenger det for å fungere.

Uten å vite dette med sikkerhet, så tror jeg nok at den tar opp noe fett.

Siden det er ulik grad av det virkestoffet i Alli, og den slankepillen du nå får på resept, så vil jo den på resept inneholde større mengde virkestoffer, og dermed tar kroppen opp mindre fett.

Jeg tror ingen av de virker slik at kroppen ikke overhode tar opp fett.

Men såvidt jeg har forstått det så skiller det ut store mengder av fett. Mye unødvendig fett. F.eks. med ok kosthold vil du ikke merke den store forskjellen, men som ei venninne av meg sa: hvis hun prøvde å spise noe fast food og kaker, så var det vektmessig ikke noe problem, men hun måtte ha ett toalett i umiddelbar nærhet etter opptak av slik mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...