Gå til innhold

Mitt daglige kosthold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurte på om noen av dere KG'ere der ute kunne tatt en titt på kostholdet mitt. Dette er hva jeg vanligvis spiser i ukedagene. Prøver egentlig ikke å slanke meg, bare holde en viss oversikt over kaloriene så jeg ikke overspiser, spesielt etter trening osv.

Frokost: Varierer mellom en skål havregrøt og en frukt, eller to ryvita med pålegg + en liten skål med cottage cheese, litt lett yoghurt/biola, eplebiter og kanel.

Lunsj: En grov baguett med ost eller en wasa knekkebrødpakke, og eple eller banan i tillegg. Dette blir mellom 10 og 12.

Så kommer jeg hjem, og spiser enten

Lunsj 2: Cottage cheese med yoghurt, frukt og havregryn, eller kun frukt. (Hvis det blir sen middag)

eller så spiser jeg tidlig middag, og tar muligens noe ekstra mellom middagen og kveldsmaten

Middag: Dette varierer veldig, mye kylling, f.eks wok med kylling, grønnsaker, grove eggenudler og en saus. Kan også være en god omelett med 3-4 egg og grønnsaker, med brød/knekkebrød ved siden av.

Trener som regel sent på ettermiddagen eller kvelden, så etter trening spiser jeg som regel en skyr eller banan, og så kveldsmat.

Kveldsmat: Til kvelds spiser jeg ofte to brødskiver med varierende pålegg (gulost, skinke, makrell i tomat, annet kjøttpålegg osv) spesielt etter at jeg har trent. I tillegg spiser jeg som regel en skål med bær og mager vaniljekesam.

Hvis jeg blir sulten mellom disse måltidene (det blir jeg som regel ikke) spiser jeg frukt, knekkebrød eller lignende.

Videoannonse
Annonse
Gjest cool_water
Skrevet

Syns dette så bra ut jeg, variert og ikke for lite :)

Gjest barista
Skrevet

Så veldig sunt og flott ut :-)

AnonymBruker
Skrevet

Okei, det var fint å høre! Tusen takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...