Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det mulig å betale tollavgiften man har fått på ei pakke FØR man drar på posten og henter den, for da å slippe å betale fortollingsavgifta? I såfall hvordan/hvor gjør man dette? Må jo selvfølgelig betale selve tollavgifta, men den summen posten skal ha for jobben vil jeg helst slippe.

Ønsker kun seriøse svar.

Endret av Lineella
Videoannonse
Annonse
Gjest barista
Skrevet

Jeg er veldig usikker på svar på spørsmålet ditt. Men jeg ville bare føre til at hvis der er hudpleie eller skjønnhetsprodukter, så er det noen aktører som tilbakefører disse kostnadene for deg . :-)

Skrevet

Det er papirblomster.

Skrevet

Er det mulig å betale tollavgiften man har fått på ei pakke FØR man drar på posten og henter den, for da å slippe å betale fortollingsavgifta? I såfall hvordan/hvor gjør man dette? Må jo selvfølgelig betale selve tollavgifta, men den summen posten skal ha for jobben vil jeg helst slippe.

Ønsker kun seriøse svar.

Du kan fortolle selv, ja. Opptil 1000kr

http://www.posten.no/produkter-og-tjenester/fortolling/fortolling-privat

Skrevet

Jeg bor slik at det er nært til nærmeste tollstasjon, så jeg pleier ta med meg fakturaen å dra dit. Da toller de den inn basert på fakturaen, jeg betaler og tolla sender fax til posten om at tollen er betalt og at pakken kan sendes videre til meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...