Gå til innhold

Slankepiller??

Fremhevede innlegg

Gjest Moonshadow
Skrevet

Og? Du er en ihuga pelsmotstander, men nøler ikke med å bruke farlige slankepiller som inneholder stoffer som er testet på dyr.. Om det ikke er laget kun for bruk i slankepillene er vel ikke relevant?

Jo det mener jeg. Det er forskjell på å bruke dyr til testing av medisiner som noen mennesker kanskje må ha for å overleve og det å bruke de til pels som vi abselutt ikke trenger i våre dager.

Jeg har også sagt hele tiden at jeg synes det er greit med at vi bruker dyr som mat osv.. Synes det bare er så ubødvendig å avle dyr til pelsbruk som vi ikke trenger. Regner med det meste av medisin er testet på dyr, noe medisin må enkelte ha for å overleve. Ingen i Norge trnger pels for å overleve. Så det er en veldig stor forskjell.

Men uansett så er ikke dette en tråd om dyr, det er om slankepiller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har diskutert dette en stund, og jeg har valgt å rydde tråden for alle navn på preparater eller hvor det er kan kjøpes for å unngå toll og hvordan man kan få ulovlige stoffer inn i Norge.

Vi ber om at dere holder slike ting unna trådene heretter.

Tusenfryd - moderator

Skrevet

Nå ser det faktisk ut som om jeg anbefalte noen preparater med effedrin!! :roll:

Skrevet

Det har ikke vært meningen å gjøre noe poeng av hvem som har anbefalt, snakket om, eller gjort rede for, eller nevnt ved navn, ulike preparater. Det er alltid vanskelig, slik som diskusjonen utviklet seg, med utstrakt bruk av sitering etc, og få med seg alt vi ikke ville ha her.

Om du føler deg uthengt, beklager jeg det, men her gikk jeg på hvert innlegg og tok vekk det jeg mente skulle bort, uavhengig av hvem som skrev hva. For det har jo svært lite med saken å gjøre...

Tusenfryd - moderator

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...