xeyes Skrevet 2. februar 2004 #21 Skrevet 2. februar 2004 Innlegget er fjernet. Tusenfryd - moderator
Gjest Moonshadow Skrevet 2. februar 2004 #22 Skrevet 2. februar 2004 Må du på apotek eller har de det på vanlige butikker?? Er det mulig å kjøpe det via nett?? Innlegget endret. Tusenfryd - moderator
Gjest Moonshadow Skrevet 2. februar 2004 #23 Skrevet 2. februar 2004 Anbefalinger om farlige slankepreparater som er forbudt i Norge, vil vi ikke ha på KG, det strider mot reglene våre. Innlegget er fjernet. Tusenfryd - moderator
starie Skrevet 2. februar 2004 #24 Skrevet 2. februar 2004 Unnskyld meg, men dette er tullprat! Jeg er selv veldig overvektig, men ikke faen om jeg ville risikert å bruke noe som er livsfarlig for å gå ned i vekt. Du er tydeligvis veldig syk, og jeg tror du heller burde få mer hjelp til å jobbe med deg selv enn å slanke deg.
Gjest Moonshadow Skrevet 3. februar 2004 #25 Skrevet 3. februar 2004 Men det er nå faktisk mitt eget valg om jeg vil ta sjansen da... Har lite tro på at det er så farlig. Mulig folk som har helseproblemer fra før er i risiko, men tror ikke det er så ille som noen vil ha det til.
Gjest Moonshadow Skrevet 3. februar 2004 #26 Skrevet 3. februar 2004 Anbefalinger om farlige slankepreparater som er forbudt i Norge, vil vi ikke ha på KG, det strider mot reglene våre. Innlegget er fjernet. Tusenfryd - moderator
Gjest Moonshadow Skrevet 3. februar 2004 #27 Skrevet 3. februar 2004 Fant et annet produkt som hjalp så nå er jeg på god fart nedover. Hvor lenge måtte du bruke de før du begynte å se effekten??
xeyes Skrevet 3. februar 2004 #28 Skrevet 3. februar 2004 Kjøper du XXXXX på nettet, så blir det stoppet i tollen og du får en saftig bot! Dette er nemlig ulovlig i norge. Effedrin er nemlig oppført som doping. For at skal ha noen virkning i det hele tatt, så må du trene kraftig i tillegg.. Tar du det en halvtime før trening presterer man mer.. Nytter ikke bare å ta de og håpe på virkning. XXXX vil få deg til å høyere puls og blodtrykk, så har du høyt blodtrykk kan det være farlig. Skal heller ikke brukes lengre enn 4 uker av gangen heller, for da har det ikke virkning lenger... Navnet er fjernet. Tusenfryd - moderator
Gjest Moonshadow Skrevet 3. februar 2004 #29 Skrevet 3. februar 2004 Anbefalinger om farlige slankepreparater som er forbudt i Norge, vil vi ikke ha på KG, det strider mot reglene våre. Innlegget er fjernet. Tusenfryd - moderator
xeyes Skrevet 3. februar 2004 #30 Skrevet 3. februar 2004 Det får du spørre dem om.. Ikke jeg som har finni på det!
Gjest Moonshadow Skrevet 3. februar 2004 #31 Skrevet 3. februar 2004 Får nesten sende de en mail å høre.. Kan jo slippe forbi tolla å da..
xeyes Skrevet 3. februar 2004 #32 Skrevet 3. februar 2004 Ja du får gjøre det. Det er bare det at Effedrin er ulovlig her i norge
Gjest Moonshadow Skrevet 3. februar 2004 #33 Skrevet 3. februar 2004 Det er bare det at Effedrin er ulovlig her i norge Jeg vet.. Har sendt de mail nå
starie Skrevet 3. februar 2004 #34 Skrevet 3. februar 2004 Ja, for du hørest virkelig ut som om du har peiling.
Leo Skrevet 3. februar 2004 #35 Skrevet 3. februar 2004 Efedrin er jo så "gammeldags" at man skulle jo nærmest tro at folk hadde gått lei.. Du, TinaK, som er så opptatt av dyr, hvor tro du efedrin, og forskingen på det kommer fra...
Gjest Moonshadow Skrevet 3. februar 2004 #36 Skrevet 3. februar 2004 Efedrin er jo så "gammeldags" at man skulle jo nærmest tro at folk hadde gått lei.. Du' date=' TinaK, som er så opptatt av dyr, hvor tro du efedrin, og forskingen på det kommer fra...[/quote'] For det første så er det stor forskjell på å teste ut medisiner på dyr og det å avle dyr som kun er der for pelsens bruk, da vi i disse dager ikke har bruk for pels. De fleste medisiner er vel testet på dyr, synd at vi ikke har funnet ut andre måter å teste de på men det kommer vel med tiden det også. Men det er en vesentlig forskjell på å teste ut medisiner som noen kanskje trenger for å overleve enn det å lage pels ut av de.
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2004 #37 Skrevet 3. februar 2004 Anbefalinger om farlige slankepreparater som er forbudt i Norge, vil vi ikke ha på KG, det strider mot reglene våre. Innlegget er fjernet. Tusenfryd - moderator
starie Skrevet 3. februar 2004 #38 Skrevet 3. februar 2004 Så det å bruke pels som kommer fra dyr er værre enn å bruke slankepiller som er testet på dyr? :klø:
Gjest Moonshadow Skrevet 3. februar 2004 #39 Skrevet 3. februar 2004 Så det å bruke pels som kommer fra dyr er værre enn å bruke slankepiller som er testet på dyr? :klø: Effedrin er vel ikke laget kun for bruk i slankepiller...
starie Skrevet 3. februar 2004 #40 Skrevet 3. februar 2004 Effedrin er vel ikke laget kun for bruk i slankepiller... Og? Du er en ihuga pelsmotstander, men nøler ikke med å bruke farlige slankepiller som inneholder stoffer som er testet på dyr.. Om det ikke er laget kun for bruk i slankepillene er vel ikke relevant?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå