Gjest Moonshadow Skrevet 29. januar 2004 #1 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg leste i en annen tråd her at det fantes tabletter du kunne få av legen som hjelp mot vektproblemer. Er det noen her som har erfarig eller vet noe om disse?? De het reductil og xenical. Blir du tynnere av disse?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 29. januar 2004 #2 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg brukte Xenical for 3-4 år siden. Brukte disse i ca 6 mnd, og gikk ned 15 kg. Etter dette var det bråstopp, enda jeg hadde masse mer flesk å ta av... Jeg prøvde et par måneder til, men ingenting skjedde. Derfor sluttet jeg med pillene. Det ble for dyrt til å ikke funke. De 15 kiloene er selvfølgelig tilbake for lengst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 29. januar 2004 #3 Del Skrevet 29. januar 2004 Grunnen til at jeg spurte er fordi jeg har gått opp en del pgr av lykkepillen, er vel ikke overvektig akkurat men har blitt ganske lubben, så jeg tenkte å høre med legen om han ville skrive ut resept på de om de virker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 29. januar 2004 #4 Del Skrevet 29. januar 2004 Tviler på at du får denslags med mindre du er veldig overvektig. Men du kan jo alltids spørre. Forøvrig er jeg tilhenger av mosjon, ikke slanking. Du kan alltids slanke deg ned i vekt men du blir ikke noe fastere i fisken av det. (med slanking mener jeg piller o.l og mindre mat) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 29. januar 2004 #5 Del Skrevet 29. januar 2004 . Forøvrig er jeg tilhenger av mosjon, ikke slanking. Du kan alltids slanke deg ned i vekt men du blir ikke noe fastere i fisken av det. (med slanking mener jeg piller o.l og mindre mat) Jeg trener faktisk masse, men det er vanskelig å gå ned pgr av tablettene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 29. januar 2004 #6 Del Skrevet 29. januar 2004 Aha... Da må du gjerne bare finne deg i det da :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 29. januar 2004 #7 Del Skrevet 29. januar 2004 Tenkte å høre om det var mulig i allefall, så får vi vel se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2004 #8 Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg brukte Xenical og gikk ned 3 kg første uken men ikke noe mer de neste 4 ukene så da ga jeg opp. Du må forøvrig ha en bmi som tilsier at du er overvektig for å få resept på disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 30. januar 2004 #9 Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg brukte Xenical og gikk ned 3 kg første uken men ikke noe mer de neste 4 ukene så da ga jeg opp. Du må forøvrig ha en bmi som tilsier at du er overvektig for å få resept på disse.¨ Det tviler jeg på at jeg har men det er mye som tilsier at jeg kan få hjelp av en eller annen form til å gå ned i vekt, fordi det er mye med meg som jeg ikke orker å gå inn på nå. Skal i allefall høre med legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2004 #10 Del Skrevet 30. januar 2004 Det tviler jeg på at jeg har men det er mye som tilsier at jeg kan få hjelp av en eller annen form til å gå ned i vekt, fordi det er mye med meg som jeg ikke orker å gå inn på nå. Skal i allefall høre med legen. Leste et sted at du må ha bmi på 30 for å få de, men jeg har bare 25, et eller annet og fikk de likevel. (har ingen andre helseproblemer som gjør at jeg må ned i vekt, bare et ønske). Fant et annet produkt som hjalp så nå er jeg på god fart nedover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 30. januar 2004 #11 Del Skrevet 30. januar 2004 [Fant et annet produkt som hjalp så nå er jeg på god fart nedover. Hvilket produkt var det da om jeg får spørre?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aowi Skrevet 30. januar 2004 #12 Del Skrevet 30. januar 2004 skulle gjerne vist hvilket produkt det var jeg og...... la på meg 14 kg av medisiner.... har slutta på dem men ikke gått ned noe.... trener mye og spiser fornuftig men det hadde vært kjekt med noe som satte det i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemor Skrevet 1. februar 2004 #13 Del Skrevet 1. februar 2004 Hvilket produkt var det da om jeg får spørre?? Siden du, ifølge deg selv i et annet innlegg, har spiseforstyrrelser så tviler jeg STERKT på at noen lege ville gitt deg resept på slike piller, og hadde h*n gjort det, burde vedkommende mistet lisensen sin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 1. februar 2004 #14 Del Skrevet 1. februar 2004 Siden du, ifølge deg selv i et annet innlegg, har spiseforstyrrelser så tviler jeg STERKT på at noen lege ville gitt deg resept på slike piller, og hadde h*n gjort det, burde vedkommende mistet lisensen sin!! Legen vet ingenting om mine spiseforstyrrelser. Da jeg var på det tynneste og var veldig syk, bodde jeg ikke i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemor Skrevet 1. februar 2004 #15 Del Skrevet 1. februar 2004 Men jeg tviler på at du, i andre enn dine egne øyne, er lubben?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 1. februar 2004 #16 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg har faktisk lagt på meg veldig etter jeg begynte på lykkepillen og har blitt lubben.. Til og med mamma innrømmer at jeg har blitt det. feit er jeg jo ikke men ganske rund ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2004 #17 Del Skrevet 2. februar 2004 Anbefalinger om farlige slankepreparater som er forbudt i Norge, vil vi ikke ha på KG, det strider mot reglene våre. Innlegget er fjernet. Tusenfryd - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 2. februar 2004 #18 Del Skrevet 2. februar 2004 Kanskje det jeg burde prøve da.. Takk for tipset :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest3 Skrevet 2. februar 2004 #19 Del Skrevet 2. februar 2004 og de andre i samme familie er kjempefarlige å bruke, kan føre til døden! Navngitte slankepreparater som er forbudt i Norge, vil vi ikke ha på KG, det strider mot reglene våre. Navnet er fjernet. Tusenfryd - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 2. februar 2004 #20 Del Skrevet 2. februar 2004 og de andre i samme familie er kjempefarlige å bruke' date=' kan føre til døden![/quote'] Mulig... men jeg tar sjansen..Kan ikke være verre enn det jeg brukte for å gå ned før.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå