AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 Hei! Jeg trenger forslag til sanger som kan være fine å ha i kirka og til selve bryllupsfesten på kvelden. Jeg skal ha ei nær vennine til å synge i kirka. Kom gjerne meg maaaange romantiske forslag?
June Rae Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 (endret) Jeg har sunget mye i bryllup og har sunget mye forskjellig. Dere må jo tenke om det er en sang som betyr noe ekstra for dere, eller en sang dere synes er veldig fin. Jeg har sunget sanger som: Gabriellas Sång Nine Million Bicycles (Katie Melua) Love you I do (Dreamgirls) If I Aint Got You (Alicia Keys) Feels Like Home (Chantal Kreviazuk) Somewhere Over The Rainbow Optimist (Jahn Teigen) Let There Be Love (Silje Nergaard) ...og flere. Det var de jeg husket i farten. Ellers finnes jo alle de klassiske romantiske låtene. Kanskje du finner noe her: http://mag.weddingcentral.com.au/music/songs/love-songs.htm Mvh June Rae Innlegget er ryddet for reklame. Yvonne (mod) Endret 5. juni 2012 av Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå