AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 Jeg har vært på arbeidsavklaringspenger i ca 1,5 år. Får behandling, medisiner og oppfølging fra lege. Men jeg har aldri vært på møte hos NAV. Ikke fått noe brev fra dem bortsett fra selve vedtaket om APP. Er ikke det litt rart?
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #2 Skrevet 15. mai 2012 Jeg har vært på arbeidsavklaringspenger i ca 1,5 år. Får behandling, medisiner og oppfølging fra lege. Men jeg har aldri vært på møte hos NAV. Ikke fått noe brev fra dem bortsett fra selve vedtaket om APP. Er ikke det litt rart? AAP skulle det være...
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #3 Skrevet 15. mai 2012 Jeg fikk også AAP uten noe møte. Jeg fikk bare et brev i posten om at jeg nå var på AAP. (Nå er jeg ikke det lenger, nå er jeg på Ung Ufør)
Rainbow Skrevet 15. mai 2012 #4 Skrevet 15. mai 2012 Nei, det er ikke så rart. Så lenge de har oversikt over saken din og du ikke skal ha annet i aktivitetsplanen din enn feks psykolog, har de ikke behov for å snakke med deg. Jeg var sykemeldt i ett år, og så har jeg vært et og et halvt år på AAP. Jeg møtte saksbehandleren min for første gang for et par måneder siden, altså to og et halvt år etter at jeg kom inn i NAV-systemet i første omgang. Det var fordi jeg selv ba om et møte fordi saken min har endra seg (jeg har blitt friskere og er klar for å finne jobb). Ellers hadde jeg vel fortsatt ikke møtt henne, tenker jeg. Dette varierer jo fra kontor til kontor, men i min bydel i Oslo har hver saksbehandler ca 200 klienter. Da har de ikke mye tid til hver enkelt.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #5 Skrevet 15. mai 2012 Jeg gikk rett over på AAP etter 1 års sykemelding. Hadde møter og oppfølgning fra NAV i perioden da.
Gjest itunes Skrevet 19. mai 2012 #6 Skrevet 19. mai 2012 trodde man måtte søke om aap selv jeg.hvem var det som gjorde det for deg.det gjør seg ikke selv
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #7 Skrevet 19. mai 2012 Jeg sendte inn dokumentasjon selv, men legen min søkte.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #8 Skrevet 19. mai 2012 Jeg søkte og fikk innvilget AAP for akkurat et år siden. Fra jeg første gamg tok kontakt for et år siden har jeg vært på 15 "møter". Eksempel på "møte": NAV:"hei, er det noen endringer hos deg?" Meg: "nei..." NAV: " OK, takk for i dag."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå