AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 Altså, smaken var bare... ok. Men konsistensen var helt grusom! Også syns jeg det er fryktelig dårlig gjort at man må kjøpe en eske med 7 pakker i med en gang, og at man ikke får mulighet til å prøve 1 pakke før man punger ut med 200 kr! Er det noen som har erfaring med spaghetti bolognesen her da?
Tullepia Skrevet 15. mai 2012 #2 Skrevet 15. mai 2012 Kan du ikke bare lage din egen gryte eller bolognese? Da vet du eksakt hva som befinner seg i gryten og det smaker uendelig mye bedre enn noen pose-variant. En pakke hakket tomat, en pakke karbonade-/kylling-/svinedeig, litt salt, pepper, chili og spisskummen, litt soyasaus eller bittelitt buljong, to båter hvitløk og en løk, og du har taco! Bytt gjerne ut litt av kjøttet med bønner. 1
Gjest barista Skrevet 15. mai 2012 #3 Skrevet 15. mai 2012 Spaghetti bolognesen synes jeg er knask! Var veldig skeptisk i starten, men ble positivt overrasket. :-) Det kommer jo litt an på hva du forventer. Det er selvfølgelig at det smaker bedre hvis du lager det selv. Men jeg spiser glatt denne til lunsj, eller middag hvis mannen ikke er hjemme og jeg ikke gidder å lage noe. Er jeg ekstra sulten hiver jeg med ett halvt rundstykke og.
Gjest barista Skrevet 15. mai 2012 #4 Skrevet 15. mai 2012 Kan også nevne at nudlene er også gode! De blir kjøpt mye her hjemme. Hvis du er interessert i å prøve de kan jeg foreslå at du bør koke de på gryte, i stedet for "rett i koppen" opplegg som står beskrevet på pakken. Igjen, er selvfølgelig ikke like gode som mr. Lee opplegg. Men til 200 kcal, pleier jeg å ta en halv kylling, litt grønnsaker, og en ss flytende melange i nudlene. Så har jeg ett fullverdig måltid til 300 - 350 kcal :D
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #6 Skrevet 15. mai 2012 At folk gidder å bruke penger på slikt... Selvfølgelig smaker det høgg! Det tar da ikke så lang tid å ovsnsteke et stykke laks og lettkoke noen grønnsaker? Eller steke en omelett med salat til. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #7 Skrevet 16. mai 2012 Jeg lagde min egen tacogryte, det funka veldig veldig VELDIG bra! Og til siste AB; Lakt smaker blæh og omelett smaker nitrist!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå