Gå til innhold

..det ble ikke helt som jeg trodde..

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi er endelig blitt samboere! Og det er superkoselig.

Men..... sexlivet vi en gang hadde er blitt helt borte! Jeg trodde ting skulle bli bedre naa som vi endelig flyttet sammen. At vi skulle vaakne om morgenen og elske lidenskapelig. Saa dusje sammen og deretter lage frokost. Naar vi da kommer hjem fra jobb kysser vi paa kjoekkenet, og naar vi legger oss om kvelden elsker vi paa nytt igjen.

Hos oss er det blitt til at vi er gode venner, og all sex'en er blitt borte. VI har det jo fortsatt veldig koselig og greier, men lidenskapen er helt bortevekk.

Hva gjoer jeg?

Jeg proever aa bare la det gaa sin gang, og vente paa at han vil foele seg kaat snart. For jeg vil nemlig hele tiden!

:cry:

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Det der høres ut som alt for høye forventninger, spør du meg. I hvertfall i en travel hverdag der vekkerklokka ringer 0645, og begge stresser avsted til jobb og fullt opp med fritidsaktiviteter. Kanskje kjæresten din rett og slett er sliten og trøtt for tida? Du bør i hvertfall snakke med ham, slik at dere i fellesskap kan finne en løsning som passer begge to...

Skrevet

Har du prøvd å ta initiativ selv da? Tror ikke det er mange menn som misliker det :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tar initiativ hele tiden... jeg fant ut at jeg tok det altfor mye, og maatte kutte ned for han ble lei meg til slutt.

Naa er jeg forsiktig naar jeg gaar fram. Jeg hinter om at "naa skal jeg ta en varm og deilig dusj, det hadde vaert ekstra deilig med litt selskap"

Men da sier han bare nei, han er opptatt med noe annet..

Han er aldri romantisk naar vi er hjemme! Vi maa reise vekk for at han skal faa lysten tilbake.

Men vi har ikke raad til aa reise bort hver gang vi skal ha sex heller da!?

Skrevet

Første bud er vel å ta en prat med han og fortelle han hvordan du føler det..

Skrevet

Det er lett for ham å si nei når alt han trenger å gjöre er å forholde seg passiv. Det kan han sikkert rettferdiggjöre for seg selv ved å skylde på en lang arbeidsdag, om det blir "krangel" av det er det ikke hans skyld: alle må jo forstå at folk blir trött.

Verre er det om hans "nei" krever aktiv innsats fra hans side: om det brenner stearinlys i hele leiligheten når han kommer hjem kan han ikke avfeie det med et "nei-ikke-i-kveld-jeg-er-trött". Lysene brenner like forbannet. Han må faktisk gå rundt i leiligheten og blåse ut stearinlys for å komme unna denne gangen! Om han er så teit at han faktisk blåser ut lysene har dere store samlivsproblemer! :ler:

Jeg tror alle opplever perioder når sexen blir borte. Det er ikke lysten som er borte, for sex er alltid digg, det er bare initiativet. Din samboer elsker deg fortsatt og vil ha deg, det er bare mer makelig å se på TV.

PS: Min ex tok ut batteriene i fjernkontrollen og la inn et "gilette venus" barberblad i stedet... Vanskelig å misforstå, umulig å si nei!

Andre listige forslag?

Skrevet

PS: Min ex tok ut batteriene i fjernkontrollen og la inn et "gilette venus" barberblad i stedet... Vanskelig å misforstå, umulig å si nei!

Andre listige forslag?

Utrolig kult!!!! :ler:

*noterer det bak øret til en annen gang...* :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjenner meg igjen, og jeg vet ikke hvor lenge jeg holder ut. Følelsen av å alltid bli avvist, er sårende. Spesielt når jeg vet at han bruker hånda når han legger seg, lenge etter meg. Det virker som om jakten var det viktigste. Etter at vi flyttet sammen, forsvant interessen. Jeg har tenkt tanken på hvert sitt soverom, eller kanskje heller flytte hver til sitt. Jeg orker snart ikke mer å føle meg lite attraktiv, slik jeg gjør nå. Han har aldri vært særlig kosete, og heller aldri giddet stort annet i senga enn selve akten. Det var veldig tiilfredstillende i begynnelsen, men ikke nå. Jeg føler at jeg trenger mer kos rundt det, og det har jeg også fått i tidligere forhold. Jeg prøver å unnskylde han med at han er deprimert osv. Men vet ikke hvor lenge jeg orker. Han liker forresten ikke at jeg tar intiativet. Jeg kan gjøre det ved å gå forsiktig til verks, og f.eks. stryke han på ryggen, men hvor tilfredstillende er det, når han ofte bare snur ryggen tl etterpå? Jeg føler hele situasjonen går på min kvinnelighet løs. Vi har sex kanskje en gang i måneden, og jeg føler at skal jeg komme ut av dette med selvbildet i behold, så bør jeg gå tu av forholdet. Jeg har heller aldri tidligere vært borti menn som ikke liker at kvinner tar intiatvi. Begynner nesten å bli enig med kvinnesakskvinnenen som på sekstitallet mente samleiestillingen hadde mye å si for maktforholdet. Det er mulig jeg hinter rett og slett ved å forlange at vi sover på hvert vårt rom, siden vi likevel ikke har sex. Da har jeg i allefall sagt mitt...

Å brenne lys og prøve, virker som gode ideer. Men tror dere virkelig ikke man har prøvd, før man skrivre om saken her inne på Kg?

:-?

Skrevet

Å brenne lys og prøve, virker som gode ideer. Men tror dere virkelig ikke man har prøvd, før man skrivre om saken her inne på Kg?

:-?

Du har sikkert prövd, men når du BER om råd, så FÅR du råd... :klø:

Gjest Anonymous
Skrevet

Dere må begynne å aktivisere dere sammen!

Trene, gå, småjogge, ski hva som helst man blir svett av.

Motvirker depresjon, slapphet

Øker potens og lyster og humøret!

Gjør det sammen og gjør det nå!

Virker garantert

megalo-zloty

Gjest Anonymous
Skrevet

Du har sikkert prövd, men når du BER om råd, så FÅR du råd... :klø:

En seksualfrusrert kvinne har vel lov å brumme litt? :-? Alle råd er bedre enn ingen råd. Og ingen kan vite om det ikke er prøvd. Så fortsett å komme med gode forslag... For min del har denne fasen vart i to år. Og jeg tror ikke det vil bli noe bedre.

Gjest Anonymous
Skrevet

Slik har jeg det ogsaa. Men jeg faar mye kos og ikke noe sex. Og de gangene det blir sex, saa er det over i en fei, og jeg har ikke faatt noe ut av det.

Han gidder aldri a gi meg orgasme, eller i det hele tatt gjoere noe som kan tenne meg.

Kanskje det blir bedre til sommeren naar vi skal paa ferie til syden..

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er i tvil om jeg får mye kos. Vet ikke riktig, får klem og berøring hver dag. (Det var jeg som skrev om manglende seksualliv, og at det gjør meg frustert)

Det gjør meg frustrert. Jeg merker at når vi har hatt sex, så blomstrer jeg opp. Synd det er så lenge mellom hver gang. Og når ukene begynner å gå, blir jeg mer og mer frustrert og lurer på hva som er galt. Men jeg tar ikke intiativet og innbyr til kos i senga selv heller, så det er tosidig. Jeg snur meg ofte med ryggen til, eller ligger sånn når han kommer og legger seg. Jeg vet jo at det ofte fører til sex dersom jeg kryper under dyna hans. Det er bare de gangene det ikke gjør det, som setter meg litt ut. Jeg mister selvtilliten på en måte. Det er verst i perioder. Jeg er selvsagt glad i han og det er det som er så frustrerende. Jeg tror kanskje jeg må begynne med meg selv og ikke fokusere på det som mangler. Jeg tror det kan føles som et press å måtte tilfredstille kona hvis man selv er sliten. På mange måter har vi kvinner det litt enklere. Menn er jo ganske enkle i kostveien. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...