AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 Nå har jeg prøvd flere ganger å logge meg inn på Djuice.no på sånne mine sider hvor jeg kan se fakturaene mine og forbruket mitt. I det siste har de tydeligvis endret siden for jeg blir videresendt til en annen side hvor jeg kan logge meg inn. Jeg logger meg inn, men ingenting kommer opp. Trykker jeg f.eks. på "mitt forbruk" står det bare at det ikke er noe å vise. Fan så irriterende. Jeg er student og jeg MÅ kunne se hvor mye jeg har brukt hver måned slik at jeg har penger til å betale regninga... Det har vært sånn ihvertfall en uke nå. What to do??
Sessipn Skrevet 15. mai 2012 #2 Skrevet 15. mai 2012 Ta kontakt med kundeservicen til djuice og fortell at du har problemer med og komme deg inn på min side. De kan sikkert hjelpe deg
Anglofil Skrevet 15. mai 2012 #3 Skrevet 15. mai 2012 Kontakt kundeservice, de har en egen avdeling for Mine sider som kan hjelpe deg. Mvh Yvonne
Anglofil Skrevet 15. mai 2012 #5 Skrevet 15. mai 2012 Nei, men har du prøvd å logge deg på telenor.no i stedey for? Kan være en feil, men djuice-kunde kan også bruke telenors sider. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå