Stella87 Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 Hei Jeg vurderer å bestille meg en ny rettetang fra ghdhair.com. Har sjekka litt rundt på nettet og funnet ut at denne siden hvertfall selger ekte vare. Er det noen som har erfaring med Ghd rettetenger? Er de så gode som alle skal ha det til? Og en annen ting jeg lurer på som jeg ikke fant ut på internettsiden, den er jo engelsk, hvordan kontakt har rettetengene man bestiller derfra? er det mulig å bruke de i Norge? Og hvordan er garantien ? Takk for svar :
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #2 Skrevet 15. mai 2012 Jeg har ghd og elsker den. Kjøpte min fra feelunique, der er den mye billigere enn hos frisøren iallefall. Aldri hørt om noen som har fått fake derifra. Det er norsk støpsel inni den engelsk, det er ikke værre enn å skru opp en skrue mener jeg å huske. Tror garantien er 2 år.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #3 Skrevet 15. mai 2012 Skal ikke si det helt sikkert, men hvis du bestiller derifra kommer det frakt og toll/mva itilegg- og da blir det mye dyrere enn fra feelunique.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå