Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 20 år

har hatt utseende med meg forhåpentligvis..

Alle jeg har truffet har alltid nevnt hvor vakker jeg er og at jeg er så pen og blabla..

Får også kommentarer at andre jenter føler seg truet av at jeg så vakker og pen og alt det der..

men slik føler jeg ikke.. jeg føler meg ikke vakker i det hele tatt..

Jeg har aldri hatt en kjæreste, og tviler jeg kommer til og få det.

Jeg har hørt jeg ligner ekstremt mye på Isabella Martinsen.

Hun er jo nokså en pen jente.

Selvtillitten min er temmelig ødelagt fordi jeg ikke har fått meg kjærste, og jeg vet at det ikke er alt som betyr noe i verden. Men jeg er så faens ensom, og forstår ikke hva det er med meg.. datet gutter før og de har sagt jeg har en fantastisk personlighet.

Merker det godt når jeg drar ut på byen også, med veninner som er nokså mindre pene enn meg, jeg får ikke noe oppmerksomhet.. det har vært tilfeller hvor guttene har sett på meg for å se hvordan jeg ser ut og laget sånn ansiktsutrykk som man får når man lukter noe som ikke lukter særlig godt..

jeg blir rett og slett såret.. hvorfor vil ingen ha meg?

er jeg stygg? eller er jeg bare.. ja.. hva er jeg for noe?

Videoannonse
Annonse
Gjest finurlig
Skrevet

Hva er det du vil frem til? Hele innlegget ditt lukter BS, du sier venninnene dine sier du er vakker, og at du får mindre oppmerksomhet enn dine "mindre pene" venninner.

Mistenker du er den samme som har skrevet innlegg tidligere om at du har stygg nese og stygg/pen rumpe.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du har nok en lite appelerende personlighet.. Utseendet er ikke alt.

• Liker 9
Skrevet

Jeg er en jente på 20 år

Alle jeg har truffet har alltid nevnt hvor vakker jeg er og at jeg er så pen og blabla..

Får også kommentarer at andre jenter føler seg truet av at jeg så vakker og pen og alt det der..

Selvtillitten min er temmelig ødelagt fordi jeg ikke har fått meg kjærste, og jeg vet at det ikke er alt som betyr noe i verden. Men jeg er så faens ensom, og forstår ikke hva det er med meg.. datet gutter før og de har sagt jeg har en fantastisk personlighet.

Merker det godt når jeg drar ut på byen også, med veninner som er nokså mindre pene enn meg, jeg får ikke noe oppmerksomhet.. det har vært tilfeller hvor guttene har sett på meg for å se hvordan jeg ser ut og laget sånn ansiktsutrykk som man får når man lukter noe som ikke lukter særlig godt..

Ok, du starter med å skrive at folk synes du er pen, men at du ikke synes selv at du er pen. Du skriver også at du drar ut med venninner som du synes er "nokså mindre pene enn deg".

Du spør hvorfor ingen vil ha deg, og om det er fordi du er så stygg. Du sier jo selv at de "nokså mindre pene" venninene dine får napp så da kan jo ikke det stemme.

Venninnene dine har nok mye bedre selvtillit enn deg, og dette er noe som vises og som gir dem en utstrålig som gjør dem sjarmerende. Du er usikker på deg selv og synes ikke at du selv er pen, gutter fanger opp denne usikkerheten og dermed finner de deg mindre attraktiv.

Jeg skjønner likevel ikke helt hvordan du kan ha så lavt syn på deg selv og likevel påstå at venninnene dine ikke er like pene som deg. Ett eller annet skurrer der. Kanskje det at du dømmer andre så hardt og synes du er penere enn dem også fører til at guttene skygger banen.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Beklager, utseende*

AnonymBruker
Skrevet

ts her.

Jeg tror jeg formulerte meg selv litt feil.

Altså, jeg er en helt vanlig jente, og ha rhørt jeg er en pen jente, men når veninnene mine får mer oppmerksomhet enn meg begynner jeg og undre, de er pene de også, jeg sier ikke at de er stygge, jeg tar tilbake den kommentaren men når alle veninnene dine får oppmekrsomhet hver gang og du ikke får en eneste ting.. bare stygge blikk og illeluktende utrykk.. jeg dusjer regelmessig og vet jeg ikke lukter vondt.. så da forstår jeg ikke... hva kan det være? jeg har ikke hengerumpe leler stor jente, er str. M/ 38, langt kastanjebrunt hår og honningbrune øyne, timeglassfiguren har jeg også..

jeg mente ikke å si at vennene mine er styggere enn meg for det er de ikke, da ordformulerte jeg feil og det beklager jeg.

Men jeg vet ikke.. hører at dette er jo idealet til de fleste gutter på alle disse forumene og bladene og nettsidene..

Jeg har ikke dårlig personlighet.. jeg er en nokså rolig jente..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 20 år

Vel, kanskje det er nettopp dette som er problemet? Hvor ofte dusjer du, skifter du til rent undertøy og rene klær hver dag? Begynn med den personlige hygienen, så kan det være at det bedrer seg...

• Liker 2
Skrevet

Du høres ut som en venninne av meg. Hun kan bare ikke forstå hvorfor hun ikke får seg kjæreste. Hun som selv synes at hun ser mye bedre ut enn mange i vennegjengen som har type. Det hun ikke skjønner selv, er at hun er omtrent like sjarmerende og imøtekommende som piggtråd. Når hun omgås gutter oppfører hun seg som en isdronning, sitter med et surt ansiktsuttrykk og ser på alle som at de er under hennes standard.

Så, titt litt på personligheten din og hvordan du oppfører deg kanskje?

• Liker 5
Skrevet

Tror kanskje du burde spør guttene i vennegjengen? evt brødrene til venninne dine? Hvordan de ser på deg, hva de synes om deg sett fra guttenes øyne.

Det må da være noen som kan svare på dette ærlig . Det er vanskelig for oss å svare ,vi er jo fremmede. Du burde finne noen som vet av deg, men ikke står for nær,slik at du får en mindre påvirket svar.

AnonymBruker
Skrevet

Utseende har faktisk veeeldig lite å si i det lange løp, i forhold til en person med karismatisk personlighet og et ordentlig smil om munnen.

Syns det er latterlig med jenter som mener de fortjener å ha kjæreste mer enn andre fordi de er pene(re).

• Liker 3
Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

hmm kanskje du har dårlig ånde? spør vennene dine. jeg kjenner en som hadde det. hva enn hun gjorde, så var det like ille. helt til hun gikk til legen for det. legen sa det hadde med magen å gjøre og hun fikk medisin for det. aner ikke hva slags medisin det var, men etter 4 dager hadde hun ikke dårlig ånde mer :)

Endret av Nuppdupp
  • Liker 3
Gjest foremma
Skrevet

helt ærlig høres det ut som om du har helt feil innstilling til alt dette

AnonymBruker
Skrevet

hva mener du ? foremma

Gjest "gjest"
Skrevet

Hvis man vil være en god venninne, hvorfor driver man da og skriver om sine "mindre pene venninner"?

• Liker 1
Gjest foremma
Skrevet

hva mener du ? foremma

Jeg mener at om man går rundt og tror man er så jævla deilig, så blir man ofte det stikk motsatte. Hovenhet er ikke så veldig tiltrekkende.

Dessuten, det at du skrev at vennene dine er styggere enn deg?!

lukter ikke verdens fineste personlighet av deg,nei

/men selvfølgelig skriver jeg utifra hva du har skrevet her, det kan hende du er helt annerledes enn hva du fremstiller deg selv som.

Gjest .-L-.
Skrevet

Lær å flørte og å skape seksuell spenning, det veier faktisk opp for et dårlig utseende. En person som ikke kan flørte vil slite med det motsatte kjønn uansett hvor pen h*n er.

Gjest UngKalven
Skrevet

Send meg bildet ditt så skal jeg gi deg min ærlige mening.

Skrevet

Jeg vil anta at du rett og slett er fryktelig lite spennende som person.

Skrevet

Stemmer for bilde :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...