Gå til innhold

Kopiering av mp3-filer

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har lastet ned utrolig mye bra musikk fra Audiogalaxy. De ligger nå lagret som mp3-filer. Problemet mitt er at jeg gjerne skulle brent de over på en vanlig CD så jeg kan spille musikken også når jeg ikke sitter ved PCen, og det får jeg ikke til nå. Programmet som fulgte med CD-brenneren, Adaptec, vil kun godta .wav-filer... Noen som vet hva jeg skal gjøre for å få til dette ?? Takknemlig for alle tips icon_smile.gif)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må ha et program som for eksempel Adaptec Easy CD Creator. Det brenner musikkfiler inn på cder, og jeg kan helt fint spille dem på min cdspiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

Siden du bruker mp3, bruker du kanskje winamp til å spille de med?

I såfall er det enkelt å få mp3 til .wav filer.

Add de filene du vil ha til wav, i playliste

Dersom du høyreklikker når du har musa over øverste del (headlinen) , og velger Options, så preferences, Så får du opp et lite vindu. Der ser du at under Plugins står det output. Når du trykker på den, vil du se i høyre del av vinduet flere forskjellige linjer med noe tekst på. Bak hver linje, står det noe i parentes. Velg den som det står out_wave.dll bak. Så er det bare å spille sangene, så skal det gå av seg selv icon_smile.gif

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du et ganske nytt CD-brenne program trenger du antageligvis ikke en gang å konvertere filene til wave. Mange program gjør det av seg selv. Pass derimot på at du velger "Audio CD" når du skal brenne. icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...