Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2002 #1 Del Skrevet 26. mai 2002 Har lastet ned utrolig mye bra musikk fra Audiogalaxy. De ligger nå lagret som mp3-filer. Problemet mitt er at jeg gjerne skulle brent de over på en vanlig CD så jeg kan spille musikken også når jeg ikke sitter ved PCen, og det får jeg ikke til nå. Programmet som fulgte med CD-brenneren, Adaptec, vil kun godta .wav-filer... Noen som vet hva jeg skal gjøre for å få til dette ?? Takknemlig for alle tips ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yatzy Skrevet 26. mai 2002 #2 Del Skrevet 26. mai 2002 Du må ha et program som for eksempel Adaptec Easy CD Creator. Det brenner musikkfiler inn på cder, og jeg kan helt fint spille dem på min cdspiller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2002 #3 Del Skrevet 26. mai 2002 Takk skal du ha Yatzy, dette skal jeg prøve ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2002 #4 Del Skrevet 26. mai 2002 Hei! Siden du bruker mp3, bruker du kanskje winamp til å spille de med? I såfall er det enkelt å få mp3 til .wav filer. Add de filene du vil ha til wav, i playliste Dersom du høyreklikker når du har musa over øverste del (headlinen) , og velger Options, så preferences, Så får du opp et lite vindu. Der ser du at under Plugins står det output. Når du trykker på den, vil du se i høyre del av vinduet flere forskjellige linjer med noe tekst på. Bak hver linje, står det noe i parentes. Velg den som det står out_wave.dll bak. Så er det bare å spille sangene, så skal det gå av seg selv Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 26. mai 2002 #5 Del Skrevet 26. mai 2002 Har du et ganske nytt CD-brenne program trenger du antageligvis ikke en gang å konvertere filene til wave. Mange program gjør det av seg selv. Pass derimot på at du velger "Audio CD" når du skal brenne. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå