AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 Det gjelder eksmannen min som er så slitsomt å ha med å gjøre! Først jobber han hardt (les han var ikke akkurat snill med anglagelser og beskyldring) for å få hovedomsorgen for barna, så når jeg gir opp og går med på at han får h.o, tar han ikke ansvar. Barna ble ikke hentet. Jeg har mine planer. Jeg skal reise om noen dager og han svarer ikke på telefonen. Hva skal jeg gjøre? Håper på seriøse svar, takk!
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #2 Skrevet 15. mai 2012 Skal du være borte lenge? Kan du ta med barna?
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #3 Skrevet 15. mai 2012 Skal du være borte lenge? Kan du ta med barna? Skal være borte i 2 uker. Jeg kan ikke ta med barna fordi de har skole og fordi eksmannen kan finne på å enmelde meg for barnebortføring igjen! Først gang, var det en avtalt ferie som var underskrevet av begge. Men politiet og barnevernet hørte på ham, selv om saken ble henlagt etter to måneders etterforskning.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #4 Skrevet 15. mai 2012 Det gjelder eksmannen min som er så slitsomt å ha med å gjøre! Først jobber han hardt (les han var ikke akkurat snill med anglagelser og beskyldring) for å få hovedomsorgen for barna, så når jeg gir opp og går med på at han får h.o, tar han ikke ansvar. Barna ble ikke hentet. Jeg har mine planer. Jeg skal reise om noen dager og han svarer ikke på telefonen. Hva skal jeg gjøre? Håper på seriøse svar, takk! Kan ikke skjønne ham!
Tiarra Skrevet 15. mai 2012 #5 Skrevet 15. mai 2012 Utsette turen? Kan skjønne at det er slitsomt å ha det sånt, men det er ikke mye du kan gjøre her til du får tak i ham og kan overlate barna hos ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå