AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 Ok, nå har jeg "driti på draget" for å si det mildt. Var og snoket på en fb-profil, og plutselig kom jeg på et eller annet vis borti "send venneforespørsel"-knappen. Jeg fant etter litt panikk ut at det gikk an å avbryte forespørselen, men vil det likevel komme opp varsel på profilen til denne personen? Busted i stalking, liksom.
frøkna Skrevet 15. mai 2012 #2 Skrevet 15. mai 2012 Jupp, you are bustet! Ingen vei tilbake nå, dessverre
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #3 Skrevet 15. mai 2012 Åh, for pokker da! Ikke noe mer stalking på meg! Hvorfor har de tatt bort den funksjonen der man måtte bekrefte før forespørselen ble sendt? Møkkafacebook.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #4 Skrevet 15. mai 2012 Noen som vet om det finnes noen innstillinger man kan fikse på for å unngå det der? Sånn at man må bekrefte før en forespørsel blir sendt, mener jeg.
Pia82 Skrevet 15. mai 2012 #5 Skrevet 15. mai 2012 (endret) Ops leste ikke hovedinnlegget ordentlig.... Vet ikke om det kommer opp på varsler.. Endret 15. mai 2012 av Pia82
frøkna Skrevet 16. mai 2012 #6 Skrevet 16. mai 2012 Ikke som jeg vet om, sjekk litt på innstillingene. Må bare være veldig forsiktig når du stalker
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #7 Skrevet 16. mai 2012 Hvis du går på profilen til vedkommende og trykker der det står send venneforespørsel, så skal du få opp at du kan trekke den tilbake ihvertfall.
Gjest kittycat Skrevet 16. mai 2012 #8 Skrevet 16. mai 2012 haha nesten skjedd meg meg. hadde følt meg dum, men tenk at du er den personen. Du er bare én blant 400 andre forespørsler. Personen bryr seg nok ikke så mye med mindre dere vet hvem dere er og du har en tendens til å stirre på personen når dere møtes :o neida
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå