Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, nå har jeg "driti på draget" for å si det mildt. Var og snoket på en fb-profil, og plutselig kom jeg på et eller annet vis borti "send venneforespørsel"-knappen.

Jeg fant etter litt panikk ut at det gikk an å avbryte forespørselen, men vil det likevel komme opp varsel på profilen til denne personen?

Busted i stalking, liksom. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp, you are bustet! Ingen vei tilbake nå, dessverre :)

AnonymBruker
Skrevet

Åh, for pokker da! :tristbla: Ikke noe mer stalking på meg!

Hvorfor har de tatt bort den funksjonen der man måtte bekrefte før forespørselen ble sendt? Møkkafacebook.

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om det finnes noen innstillinger man kan fikse på for å unngå det der? Sånn at man må bekrefte før en forespørsel blir sendt, mener jeg.

Skrevet (endret)

Ops leste ikke hovedinnlegget ordentlig.... Vet ikke om det kommer opp på varsler..

Endret av Pia82
Skrevet

Ikke som jeg vet om, sjekk litt på innstillingene. Må bare være veldig forsiktig når du stalker :P

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du går på profilen til vedkommende og trykker der det står send venneforespørsel, så skal du få opp at du kan trekke den tilbake ihvertfall.

Gjest kittycat
Skrevet

haha nesten skjedd meg meg. hadde følt meg dum, men tenk at du er den personen. Du er bare én blant 400 andre forespørsler. Personen bryr seg nok ikke så mye med mindre dere vet hvem dere er og du har en tendens til å stirre på personen når dere møtes :o neida

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...